اسلام آباد خبر21:17 - 1401/12/18
نصرالله:

آمریکا به دنبال ترویج همجنسگرایی در مدارس و دانشگاه‌های سایر کشورهاست

دبیر کل حزب الله لبنان در جشنی که مؤسسه اسلامی آموزش و پرورش برگزار کرد، سخنرانی کرد و گفت که آمریکا در تلاش است همجنسگرایی را به یک فرهنگ عادی تبدیل کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جشنی که مؤسسه اسلامی  آموزش و پرورش برگزار کرد و به مناسبت میلاد امام زمان (عجل) است، سخنرانی کرد.

نصرالله در آغاز سخنرانی، ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان لبنان در سالگرد تأسیس مدارس امام مهدی (عج)، گفت: جا دارد از همه برادران و خواهرانی که طی سالهای گذشته آنان را از دست دادیم، یاد کنیم. در سالهای اخیر، تلاش معلمان دو چندان شد؛ به ویژه در دوران کرونا و شرایط معیشتی دشواری که لبنان با آن روبروست، ایستادگی شما (معلمان)، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه امروز خطرات زیادی متوجه نسل کنونی است، ادامه داد: علت این است که همه چیز به روی آنان باز است. در گذشته، نظارتی بر روی رسانه‌ها از سوی خانواده‌ها وجود داشت، ولی امروز وجود ندارد. امروز هر ارزش دینی که وجود دارد، تلاش می‌شود کنار گذاشته شود. این مسئله در شیوه‌های درسی مشهود است. آمریکاییها هم در این زمینه تلاش کردند فرهنگ همجنسگرایی را ترویج دهند و آن را به یک فرهنگ عادی در مدارس و دانشگاهها تبدیل کنند.

به گزارش شبکه المیادین، دبیر کل حزب الله با بیان اینکه شیوع مواد مخدر در مدارس و دانشگاهها هم یکی از خطراتی است که جوانان امروز با آن روبرو هستند، تصریح کرد: پرورش یکی از مهمترین وظایف معلمان است. لذا معلمان نباید به آموزش فقط به عنوان یک شغل نگاه کنند، بلکه باید روحیه انسانی و جهادی را به آن بیافزایند.