اسلام آباد خبر12:24 - 1401/12/23
دادستان اسلام‌آبادغرب هشدار داد:

برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت‌ عمومی/خانوده‌ها از رفتارهای پرخطر و هیجانی فرزندان در چهارشنبه سوری جلوگیری نمایند

دادستان اسلام‌آبادغرب هشدار داد؛ با با برهم‌زنندگان امنیت‌ عمومی در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سید سجاد ملایری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب به فروشندگان واستفاده کنندگان هر گونه مواد محترقه هشدار داد: با افرادی که بخواهند باعث سلب آسایش، آرامش و امنیت عمومی شوند و موجب به خطر افتادن سلامت مردم و شهروندان گردند، قاطعانه برخورد خواهد شد و متخلفان تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

 

وی به خانواده‌ها توصیه نمود: مراقب فرزندان خود باشند و از تجمع در چهارشنبه آخرسال خودداری نمایند تا از حوادث و صدمات جانی و مالی برای خود و دیگران پیشگیری بعمل آید.

 

دادستان شهرستان با اشاره به حوادث تلخ و ناگوار سالیان گذشته در کشور که منجر به داغدار شدن تعدادی از خانواده‌ها و آسیب و نقص عضو تعدادی از هموطنان شده، تأکید کرد: خانواده ها در  آخرین چهارشنبه سال از رفتارهای پرخطر و هیجانی فرزندان جلوگیری نمایند تا سال جدید را با دلی شاد و همراه با آرامش آغاز نمایند.

 

انتهای پیام/