فرماندار اسلام آبادخبر داد:

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور جوانان به میزبانی اسلام آباد غرب برگزار می شود

کد خبر: 293292
|
10:36 - 1394/06/04
نسخه چاپی
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور جوانان  به میزبانی اسلام آباد غرب برگزار می شود
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان درجلسه شورای ورزش از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی کشور به میزبانی اسلام آباد غرب در مهر ماه خبر داد.

به گزارشاسلام آبادخبر، در جلسه شورای ورزش شهرستان اسلام آبادغرب باحضور فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در اسلام آباد غرب انجام گرفت.

 

مهندس کریمی فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار کرد: این شهرستان در رشته ورزش کشتی از شهرستانهای موفق و کشتی گیران ارزنده ای را به کشور معرفی کرده است و امروز هم کشتی گیران شاخصی در شهرستان وجود دارد که باید بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل شهرستان برای معرفی  و الگو سازی این عزیزان به نونهالان و نوجوانان  استفاده کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته این شهرستان میزبان مسابقات کشتی پهلوانی کشور بود و استقبال  بی نظیر مردم و بویژه جوانان ،نوجوانان و نونهالان مجموعه اداری را بر آن داشت که باز هم از پتانسیل وجود مدیر کل محترم و امکانات شهرستان زمینه را برای برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رشته آزادو فرنگی  فراهم کنیم و بنده از خیرین و کسانی که برای برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند صمیمانه سپاسگزارم.

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: این مسابقات در نیمه اول مهرماه و در مجموعه ورزشی شهید شهبازی  شهرستان اسلام آباد غرب با حضور بیش از 800 نفر ورزشکار از سراسر کشور بمدت 4 روز  برگزار خواهد شد.

 

افشین کریمی با بیان اینکه هرگونه امکاناتی که نیاز باشد برای برگزاری مطلوب مسابقات  فراهم خواهیم کرد، ابراز امیدواری کرد: که این مسابقات باعث رشد و تسعه ورزش شهرستان گردد و مردم ورزش دوست اسلام آبادغرب از دیدن این مسابقات لذت ببرند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد