پایان رقابت های کشتی یادوراه سرداران شهید شهبازی و ریزوندی در اسلام آبادغرب/

رده بندی تیم های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در اسلام آبادغرب اعلام شد/بیمه رازی قهرمان کشتی آزاد و فرنگی

کد خبر: 293569
|
20:01 - 1394/07/24
نسخه چاپی
رده بندی تیم های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در اسلام آبادغرب اعلام شد/بیمه رازی قهرمان کشتی آزاد و فرنگی
اسلام آبادخبر: رقابت های مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور با قهرمانی تیم بیمه رازی در کشتی آزاد و فرنگی، پایان یافت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور روزهای 23 و 24 مهرماه در سالن شهید شهبازی شهر اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار شد.


در پایان این رقابت ها تیم بیمه رازی در کشتی آزاد با نتیجه 6 بر 2 از سد تیم ستاره گان ساری گذشت و قهرمان شد. تیم کشتی فرنگی بیمه رازی نیز با نتیجه 5 بر 3 سینا صنعت ایذه را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی رسید.

در مسابقاتی که برای کسب مقام سوم برگزار شد در رشته کشتی فرنگی پدیده دوکوهه اندیمشک  با نتیجه 5 بر 3 پاس قوامین را شکست داد و به مقام سومی رسید.

در کشتی آزاد نیز تیم گروه ساختمانی کفایتی مشهد و شهرداری همدان با نتیجه 4-4 برابر شدن که تیم کفایتی با امتیاز مثبت 16 بر 15 برنده شد و مقام سوم را کسب کرد.

همچنین در مسایقاتی که برای کسب عنوان پنجمی برگزار شد در رشته کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور 5 بر 3 هیأت کشتی قم را شکست داد و پنجم شد و در رشته کشتی آزاد گاز مازندران 7 بر یک دانشگاه پیام نور مازندران را مغلوب خود ساخت و جایگاه پنجمی مسابقات را از آن خود کرد.

رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:


کشتی آزاد:‌ 1- بیمه رازی 2- ستاره گان ساری 3- گروه ساختمانی کفایتی مشهد 4- شهرداری همدان 5- گاز مازندران 6- دانشگاه پیام نور مازندران


کشتی فرنگی: 1- بیمه رازی 2- سینا صنعت ایذه 3- پدیده دوکوهه اندیمشک 4- پاس قوامین 5- دانشگاه پیام نور 6- هیأت کشتی قم 7- شهرداری همدان


بنا بر این گزارش، تیم های برتر مجموع مراحل اول و دوم رقابت های لیگ جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را کسب خواهند کرد.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در سالن برگزاری مرحله دوم رقابت های لیگ برتر کشتی حضور یافتند و از نزدیک مسابقات را به نظاره نشستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد