هافبک محبوب انزلیچی ها از مشکلات تیمش می گوید/

مسوولان نسبت به مشکلات ملوان بی اعتنایی می کنند/ بازیکنان ما محتاج 100 هزار تومان پول هستند

کد خبر: 293782
|
14:37 - 1394/08/17
نسخه چاپی
مسوولان نسبت به مشکلات ملوان بی اعتنایی می کنند/ بازیکنان ما محتاج 100 هزار تومان پول هستند
مازیار زارع طی گفت و گویی در برنامه با ورزش صدا و سیمای استان گیلان با بیان مطالبی از مشکلات این روزهای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پرده برداری کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی مازیار زارع طی گفت و گویی در برنامه با ورزش صدا و سیمای استان گیلان با بیان مطالبی از مشکلات این روزهای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی افشا کرد.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: وقت آن است تا هم ما و هم مردم بندر انزلی بدانند باید چه کسی پاسخ گوی ما باشد؟! آن کسانی که ما را در ابتدای فصل در زمین شیلات جمع کردند باید پاسخ گو باشند! ما تنها به عشق شهر بندر انزلی و مردم جمع شدیم. یک نفر الان بیاید و پاسخ گو باشد!


 وی در ادامه افزود: بیست سال است ملوان این مشکلات را دارد. مانند ماشینی که بنزین ندارد باید ملوان را هم هل بدهیم! همه انتظار نتیجه گیری از تیم را دارند اما باید ابزار و امکانات نتیجه گیری را هم داشته باشیم.

زارع با اشاره به این که الان ما یک جواب می خواهیم و مسوولی بیاید و حداقل قولی بدهد، ادامه داد: اصلا بیایند رک و راست بگویند ما پول نداریم! مگر سال های پیش ما پول گرفتیم؟ ماها حداقل ثابت کردیم که در ملوان، پول برای ما مهم نیست. بچه ها زیر باران و در سخت ترین شرایط تمرین می کنند، الان کسی بیاید و پاسخ گو باشد!

 بازیکن محبوب انزلیچی ها با انتقاد از بی اعتنایی مسوولان استانی گفت: به فلان مسوول زنگ می زنیم، می گویند ایران نیست! آن یکی مسوول هم نیست! هدایتی آمد. هدایتی رفت. چرا آمد و رفت؟ محجوب آمد. محجوب رفت. چرا آمد و رفت؟ بهشتی هم آمد و تضمین گرفتند و نیامده، رفت! خوب من هم می گویم می خواهم ملوان را بخرم! یک شبه معروف می شوم و بعد می گذارم می روم!

زارع در ادامه انتقاداتی نیز به زمین تختی کرد و در حالی که انتقاداتش اوج گرفته بود ادامه داد: اگر دوست داشتند ملوان اوج بگیرد، دراگان را هیچ وقت عوض نمی کردید! دراگان را چه کسی عوض کرد؟ محجوب؟ الان هم اگر حمید استیلی خوب نتیجه بگیرد باید برنامه ریزی بشود تا به کار خود ادامه دهد، نه این که هر فصل، سرمربی تغییر پیدا کند!

وی ادامه داد: همه اش می خواهند فقط دور هم جمع باشیم! بعضی از بازیکنان که اتفاقا در ترکیب اصلی  تیم هم حضور دارند به ۱۰۰ هزار تومان پول محتاج هستند!

 مازیار زارع در پایان گفت و گو اعلام کرد با توجه به انتقاداتش مهم نیست چه واکنشی در برابر او صورت بگیرد و مطمئنا هیچ نامی بزرگتر از ملوان نیست: یک فکر درست و حسابی برای ملوان بکنید. در حال حاضر از ملوان بزرگ تنها یک اسم و هوادارانش باقی مانده است.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها