توسط اداره ارشاد اسلامی شهرستان صورت گرفت/

دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب /اجرای ویژه برنامه هفته بسیج در حمیل

کد خبر: 293888
|
11:01 - 1394/09/03
نسخه چاپی
 دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب /اجرای ویژه برنامه هفته بسیج در حمیل
اسلام آبادخبر: مدیر و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب دیدار کرده و هفته بسیج را تبریک گفتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب به همراه همکاران به دیدار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی رفتند.

 

براساس این گزارش، در این دیدار مسعود قنبری به مناسبت فرا رسیدن هفته تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) این ایام را تبریک گفت و یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان را به خصوص در دوران دفاع مقدس گرامی داشت.

 

وی بیان داشت:  که بسیجیان باید از امام علی (ع) الگو بگیرند همانگونه امام علی (ع) اول بسیجی در همه عرصه های نظامی، سیاسی ، اجتماعی و... بودند.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، ویژه برنامه هفته بسیج نیز با مشارکت واحد بسیج خواهران شهر حمیل و مجتمع فرهنگی هنری یادگار امام (ره) شهر حمیل برگزار گردید.

از جمله بخش های این مراسم سخنرانی اساتید دانشگاهی در خصوص بسیج، آثار سوء استفاده از ماهواره، نمایشگاه پوستر و عکس و ... بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد