با حضور جمعی از مسئولین شهرستان صورت گرفت/

تجلیل از تارا پورحسن ووشو کار اسلام آبادی منتخب تیم ملی

کد خبر: 294925
|
14:19 - 1395/03/12
نسخه چاپی
تجلیل از تارا پورحسن ووشو کار اسلام آبادی منتخب تیم ملی
اسلام آبادخبر؛ پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین اسلام آباد غرب از خانم تارا پورحسن نایب قهرمان مسابقات ووشو جوانان کشور و منتخب تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین اسلام آباد غرب از خانم تارا پورحسن نایب قهرمان مسابقات ووشو جوانان کشور و منتخب تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

سید رامین موذنی رییس هیات ووشو استان کرمانشاه که در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: یکی از مولفه های توسعه یافتگی جامعه توسعه ورزش آن است.

وی افزود: خانم تارا پورحسن یکی از پدیده های ووشو استان کرمانشاه هستند که در مسابقات شایستگی های خود را نشان دادند و به تیم ملی دعوت شدند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب ضمن تجلیل از این قهرمان و خانواده ایشان گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی این است که اجازه ورود خانم ها به عرصه های مختلف ورزشی، سیاسی و فرهنگی داده شد و در 37 سال گذشته در انقلاب حضور زنان بعنوان یک ارزش توسط حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مطرح شده است.

افشین کرمی تصریح کرد: زنان هنرمند و ورزشکار ما با حضور در عرصه های جهانی با حفظ شئونات اسلامی توانسته اند یک الگوی مناسب برای زن مسلمان باشند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد