امام جمعه موقت اسلام آبادغرب:

با دزدی هایی که از بیت المال صورت می گیرد هر کس به رییس جمهور ناکارآمد رای بدهد فردای قیامت باید پاسخگو باشد

کد خبر: 297029
|
15:48 - 1396/02/01
نسخه چاپی
با دزدی هایی که از بیت المال صورت می گیرد هر کس به رییس جمهور ناکارآمد رای بدهد فردای قیامت باید پاسخگو باشد
اسلام آبادخبر: امام جمعه موقت اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ باید با دید الهی به انتخابات نگاه شود، گفت: با اختلاس ها و دزدی هایی که از بیت المال صورت می گیرد هر کس به رییس جمهور ناکارآمد و بد رای بدهد فردای قیامت ذلیل خواهد شد و باید پاسخگو باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام آیت عزیزی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: ما یک ملت انقلابی هستیم و همیشه از شنیدن واقعه سقیفه بنی‌ساعده ناراحت هستیم و مردم آرزو می کنند که ای کاش ما آنجا بودم و به امیرالمومنین علی(ع) رای می دادیم.

 

 

وی افزود: امروز هم انتخاب همانند عهد امیرالمومنین است، فارغ از جناح بندی های سیاسی هر کسی بداند؛ انسانی بد است یا بهتر از آن شخص وجود دارد اما به وی رای ندهد، چه چپ باشد، چه راست فردای قیامت گرفتار است.

 

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب اظهار کرد: کسانی که بیشتر می فهمند و سیاست بیشتری بلد هستند مواظب باشند، چون فردا خواهند دید نه میز  و نه این همراهان سیاسی به ایشان وفا نخواهند کرد.

 

 

وی  با بیان اینکه؛ باید با دید الهی به انتخابات نگاه شود، افزود: با اختلاس ها و دزدی هایی که از بیت المال صورت می گیرد هر کس به رییس جمهور ناکارآمد و بد رای بدهد فردای قیامت ذلیل خواهد شد و باید پاسخگو باشد.

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با تاکید به رای دادن به افراد با شاخص های خوب، گفت: مردم به هر شخصی که خوب است رای بدهند و در این جهت قدم بردارند که در قید و بند  جناح بازی نباشند.

 

 

وی افزود: مردم به انسان های شجاع، کارآمد، دلسوز و کسانی که در فکر حیف و میل بیت المال نیستند رای بدهند تا انشاءالله رییس جمهور خوبی برای اداره کشور انتخاب شود.

 

 

حجت الاسلام عزیزی در خطبه اول نیز با اشاره به مکارم اخلاق گفت: عفو و گذشت یکی از مکارم اخلاق است که جز از انسان های بزرگ سر نمی زند و هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد.

 

 

وی افزود: ما که لباس انسان های مومن را پوشیده ایم، بیشتر تاکیدمان بر نماز و روزه است، در حالیکه پیامبر(ص) می فرماید مومن کسی است که حسن خلق داشته باشد و بالاتر از آن بفرموده  امام صادق(ع)؛ بخشیدن است.

 

 

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در بخش دیگیری از سخنان خود به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: عید مبعث را پیش داریم و مبعوث شدن پیامبر برای تکمیل مکارم اخلاق است، دعا کردن برای ما کافی نیست و باید عملا" اخلاق و رفتارمان را به معصومین نزدیک کنیم.

 

 

وی افزود: مناسبت دیگر هفته سلامت است که زحمت کشان بهداشت و علوم پزشکی متولی آن هستند و ما هم باید در قبال سلامت جسم و روح مان به وظیفه خود عمل کنیم تا آرامش روانی جامعه فراهم گردد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب