امام جمعه اسلام آبادغرب:

دولتمردان باید به مشکلات کارگران رسیدگی کنند/ محکوم نمودن توهین مجری ستاد انتخاباتی دولت نسبت به ائمه اطهار(ع)

کد خبر: 297081
|
16:43 - 1396/02/08
نسخه چاپی
دولتمردان باید به مشکلات کارگران رسیدگی کنند/ محکوم نمودن توهین مجری ستاد انتخاباتی دولت  نسبت به ائمه اطهار(ع)
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: چطوری در جمهوری اسلامی ایران کسی جرأت می کند بطور علنی درحضور مردم با امام معصوم شوخی کند و اهانت بکند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه اسلام آبادغرب  ضمن محکوم نمودن توهین مجری ستاد انتخاباتی دولت  نسبت به ائمه اطهار(ع) گفت: این خبر تلخی است که مجری در برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی دولت در ایلام شعر طنزی را خطاب به وجود مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خوانده ، چطوری در جمهوری اسلامی ایران کسی جرأت می کند بطور علنی درحضور مردم  با امام معصوم شوخی کند و اهانت بکند.

 

وی تصریح کرد: اگر مسئولین ایلام با این قضیه برخورد نکنند، امت حزب الله برخورد خواهند کرد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به تذکر رهبر انقلاب به مسئولین کشور به ویژه کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: برای حل مشکلات اقتصادی نباید نگاه به خارج از مرزها باشد، ما ظرفیت های زیادی در داخل کشور داریم .

 

وی با بیان اینکه؛ به مناسبت هفته کار و کارگر دولتمردان ما باید به مشکلات کارگران رسیدگی کنند، افزود: این همه  جوان سردر گم و جویای کار که می شود آنها را بکار گرفت اما به کار گرفته نشدند از ظرفیت ها ی مهم کشور است که باید به آن توجه شود و تقویت شوند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: جا دارد مفصل در خصوص فضیلت کار سخن گفته شود، گوشه ای از تاکیدات اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد اسلامی است، مقدس نمودن مسئله کار است.

وی افزود: در بین قدیمی ها متداول بود؛ کاری که باعث خاکی شدن لباس و ریختن عرق برای روزی حلال شود اینها مقدس هستند و حضرات ائمه  معصومین با تمام مقام بلندی که در پیش خدا داشتند کار می کردند و کارگری و کشاورزی و مبارزه در خط مقدم در برابر دشمنان از سنت ائمه است.

 

محمدی پور با بیان  2 اصل مهم و وظایف مردم در انتخابات پیش رو گفت: اصل حضور مهم است، هم باید حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشیم و هم همدیگر را تشویق به حضور کنیم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: تقویت نظام جمهوری اسلامی واجب است و یکی از راه های تقویت نظام حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا دشمنان ببینند که مردم هرسال بیشتر از قبل به نظام اسلامی دلبسته تر می شوند و مشکلات مادی آنها را دلزده نمی کند.

 

وی افزود: بعد از اصل حضور، انتخاب اصلح هم خیلی مهم است ، هرچند که همه عزیزان تأیید صلاحیت شده اند اما من باب مثال؛ بین دو دانش آموزی که یکی با نمره  10 و دیگری با نمره 20 قبول شده اند تفاوت هست و شاید این کسی که نمره 10 گرفته اصل نمره او 8 بوده و با انفاق قبول شده، پس باید کسی که شایسته تر است انتخاب شود.

 

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: به هر کسی که می خواهید رای بدهید اما جواب خدا را هم آماده کنید، اگر فردا خداوند از شما پرسید چرا به این شخص رای دادید، باید اینگونه جواب بدهید؛ که آدم دیندار، با تقوایی بود و خیانت به مردم نمی کرد و اگر نتوانی در جواب انتخابت این سه مطلب را بگویی در تمام خیانت های آن شخص شریک هستید.

وی افزود: کسی که انتخاب شد، جه شورای شهر، نماینده مجلس یا رییس جمهور باشد، باید مطالبات خود را دائم از او طلب کنیم، چون وکیل مردم است و از طرف مردم بالا رفته، بارها می گویند طرف آدم خوبی بود، اما همین که رای آورد عوض شد و رفت و دستمان به او نمی رسد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب  در خطبه اول با تبریک آغاز ماه مبارک شعبان به اهمیت این ماه و بهره های معنوی آن پرداخت.

 

وی افزود: با توصیه به تقوا و پرهیز از معصیت گفت: بدانید خداوند هیچ کس را بخاطر بازی و سرگرمی خلق نکرده است، پس زندگی خود را به بطالت سپری نکنید و لز لحظات عمرتان در راه انجام وظیفه استفاده کنید.

حجت الاسلام محمدی پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت مرزبانان جمهوری اسلامی با تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی شهرستان  در بازدید های اخیر از فروشگاه ها و کارگاه های مواد غذایی و برخورد با افراد متخلف گفت: مردم رعایت کنند، چون حتی اگر مردم نبینند خدا آگاه است و می بیند که برخی با خمیر نامرغوب نان و شیرینی درست می کنند و دست مردم می دهند.

 

وی افزود: ما در دنیایی زندگی می کنیم که حلال و حرام در کنار هم است و اینها امتحاناتی است که لحظه به لحظه در آن قرار داریم و عذابی سخت در انتظار افرادی است که می توانند حلال بخورند اما حرام می خورند یا همسر حلال در کنارشان است ولی چشم شان بدنبال ناموس دیگری است.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب