امام جمعه اسلام آبادغرب:

شرکت در انتخابات بر همه مکلف است/دزدهای بیت المال را سرمایه نظام می خوانند

کد خبر: 297173
|
16:07 - 1396/02/22
نسخه چاپی
شرکت در انتخابات بر همه مکلف است/دزدهای بیت المال را سرمایه نظام می خوانند
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: از بیت المال میلیاردی برداشته می شود و مسئولین دولتی ذره ای نارحت نشدند و دزدهای بیت المال را سرمایه نظام خواندند و بعضی ها هم گفتند سهم خودش را از انقلاب برداشته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه این هفته با سفارش به رعایت  تقوا، گفت: گناهان بر دو قسمن؛ برخی مخفیانه انجام می شود و برخی مانند دزدی و شرابخواری آشکارا انجام می شود که باید جلوی آنها گرفته شود و کسی که آشکارا در جامعه اسلامی گناه می کند باید تازیانه بخورد و تنبیه شود.

 

وی افزود: ما بخاطر برخی ملاحظه های سردمداران کشور و روسای قوه مجریه ما که دین نداشتند و نگذاشتند دین در جامعه اجرا شود از این مسائل دینی فاصله گرفته ایم.

 

امام جمعه شهرستان اظهار کرد: فاصله گرفتن از دین تا جایی پیش رفته که اختلاس های میلیاردی هم برای برخی از مسئولین خیلی مهم نیست، زمانی دزدی حدنصابی داشت و دست یا انگشتان دزد را قطع می کردند.

 

وی افزود: از بیت المال میلیاردی برداشته می شود و مسئولین دولتی ذره ای نارحت نشدند و دزدهای بیت المال را سرمایه نظام خواندند و بعضی ها هم گفتند سهم خودش را از انقلاب برداشته، یعنی بعضی ها چون مقام و قدرت دارند سهم دارند اما بقیه مردم که زورشان نمی رسد، آنهایی که خط مقدم جبهه بودند و زجر کشیدند و آنهایی که در مناظق مرزی بودند سهم ندارند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به مسئله انتخابات  گفت: مردم امتحان سختی را پیش رو دارند، چون انلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور و انقلاب مهدی (عج) است لذا تقویت نظام اسلامی واجب است و شرکت بر انتخابات بر همه مکلف است و انتخاب اصلح نیز از واجبات است، چون اگربه افراد خائن رای بدهید شما در خیانت شان شریک هستید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و گفت: این سند توسط معاون اول رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش امضاء شده و دشمنان با این توافقات ضد دینی می خواهند دین را از بین ببرند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب قرار بود نامزد های انتخابات ریاست جمهوری قرار بود اموال خود را اعلام کنند، برخیی از این کار امتناع ورزیدند، مسئول جمهوری اسلامی در طول مسئولیتش نباید پیزی به اموالش اضافه شود.

 

وی افزود: علی (ع) در زمان خلافتش من فقط همین اسب، زره و شمشیر را دارم و اگر در پایان حکومتم اموالم بیشتر شد بدانید از بیت المال برداشته ام.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به آزادی بیان گفت: به برکت جمهوری اسلامی هر کجا مسئولین از مسیر منحرف شوند مردم مچ شان را می گیرند و انتقاد می کنند و در زمان طاغوت اگر کسی حرفی بر علیه مسئولی می زد، ساواک او را بازداشت می کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب