امام جمعه کرمانشاه:

القائات فرهنگی اجانب بدتر از اسلحه ابرقدرت ها است/ هشدار به سند۲۰۳۰

کد خبر: 297288
|
17:28 - 1396/03/12
نسخه چاپی
القائات فرهنگی اجانب بدتر از اسلحه ابرقدرت ها است/ هشدار به سند۲۰۳۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: القائات فرهنگی اجانب بدتر از اسلحه ابرقدرت ها است و مسئولان باید بسیار حواسشان به سند ۲۰۳۰ باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: قیل و قال دنیا کدورت آور است و برای انسان تاریکی می‌آورد و باید از آن دوری کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان افزود: در روایات آمده است که حضرت سیدالشهدا علیه السلام در روز عاشورا روزه دار بود و خداوند را با زبان روزه ملاقات کرد.

آیت الله علما در ادامه بیان کرد: امیر المومنین علیه السلام می فرماید؛ شعار جانمان را تقوا قرار دهیم و  زمزمه و حدیث نفس ما تقوا باشد و با هوا و هوس های بیجا مخالفت کنیم و آن وقت است که انسان بر دوش شیطان سوار می‌شود و در روایات آمده است که شیطان در ماه رمضان در غل و زنجیر کشیده می‌شود.

وی با اشاره به سالروز درگذشت آزاده سرافراز حجت الاسلام سید علی اکبر ابو ترابی در روز دوازده خرداد گفت: سیزده خرداد سالروز سخنرانی امام خمینی ره در مدرسه فیضیه است.

آیت الله علما بیان کرد: حضرت امام خمینی ره پانزده خرداد را یوم الله و مبدأ تاریخ انقلاب نامیدند و مردم در این روز مردم از دین و اسلام و مرجعیت دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به مسئولان گفت: این پست و مقام ها روی خون شهدا قرار دارد و باید حواسمان جمع باشد زیرا انقلاب ما با خون بدست آمده و ما وارث خون شهدا هستیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در مقابل جهان کفر ایستاده، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که وصیت نامه حضرت امام خمینی ره دستور العمل انقلاب است و همه مسئولان از صدر تا ذیل باید این وصیت نامه را بخوانند.

وی با بیان اینکه وصیت نامه امام خمینی ره اشاره به سند ۲۰۳۰ دارد، تصریح کرد:  امام در سی سال پیش فرمودند فرهنگی که اجانب تحویل جامعه ما دهند بدتر از اسلحه ابرقدرتها است.

آیت الله علما بااشاره به سند ۲۰۳۰ گفت:  هر آنچه که از آن ور آب نوشتند و برای ما فرستادند بدانند که خیانت است این سند ۵۹ ماده است ممکن است سی ماده آن خوب باشد اما مابقی القا است.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان کرد: ببینید دشمن در صد و پنجاه - دویست سال پیش چکار کرده، مسئولان خیلی حواسشان در مورد سند ۲۰۳۰جمع باشد، ببینید با برجام چکار کردند هر روز تحریم.. چیزی برایش نگذاشتند.

آیت الله علما گفت: امام فرمودند وصیت من به مجلس، رئیس جمهور، شورای نگهبان و رئیس شورای قضایی این است که در مقابل احکام خداوند متعال خاضع باشند و تحت تاثیر تعلیمات بی محتوای قطب ظالم سرمایه داری و قطب منحله کمونیستی واقع نشویم.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: باید با مظاهر ضد اسلام و عفت عمومی مقابله کرد، امام طبق قرآن حرف می زد و حرف های او مربوط به زمان خاصی نیست.

آیت الله علما با استناد به بیانات امام گفت: مراقب دستگاه های خبری و روزنامه ها و... باشید که ذهن مردم را به انحراف نکشانند.

وی با بیان اینکه آزادی به شکل غربی موجب تباهی دختران و پسران جوان می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اصحاب قرآنی فرمودند که انس با قرآن موجب پاسخگویی به سوالات می‌شود و امروز فقط قرآن جوابگو است و سبک زندگی همه قرآنی باشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در کرمانشاه فرمودند که بیکاری این استان ۳۵ درصد است اما استاندار گفت که ۲۲ درصد است... ۲۲ درصد وقتی است که ما ایجاد اشتغال کنیم چقدر ایجاد اشتغال کردند، کار از شکم تولید بیرون می‌آید./شبکه اطلاع رسانی مرصاد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب