بمناسبت یادواره سرداران شهید شهبازی و ریزوندی صورت گرفت؛

آغاز رقابتهای کشتی پهلوانی زورخانه ای بزرگسالان کشور در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 298593
|
10:21 - 1396/06/22
نسخه چاپی
آغاز رقابتهای کشتی پهلوانی زورخانه ای بزرگسالان کشور در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: صبح امروز بیست ودومین مسابقات پهلوانی زورخانه ای بزرگسالان کشور(یادواره سرداران شهید محمود شهبازی و داریوش ریزوندی) در اسلام آبادغرب آغاز شد.

 به گزارشاسلام آباد خبر، رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی کشور -یادواره شهیدان ریزه وندی و شهبازی- از صبح امروز(22 شهریور)در اسلام آبادغرب آغاز شد.

 

مجتبی جوهری رییس فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی کشور در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر،اظهارکرد: این مسابقات با حضور تیم هایی از استانهای سراسر کشور طی امروز و فردا (22 و 23 شهریور) در مجموعه ورزشی شهید شهبازی اسلام آبادغرب برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: مسابقات کشتی پهلوانی کشور در دو رده سنی 19 تا 31 سال و 31 تا 40 سال برگزار می شود.

 

جوهریخاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش تیمی و هنرهای انفرادی پهلوانی و زورخانه ای و در پنج وزن 60، 70، 80، 90 و بعلاوه 90 کیلوگرم برگزار می شود. برگزار می شود.

 

علی علیکرمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: افتتاحیه این رقابت ها صبح فردا در سالن شهید شهبازی اسلام آبادغرب برگزار و عصر فردا (23 شهریور) نیز پایان می یابد.

 

 

وی افزود: فردا پنج شنبه تیم های شرکت کننده در مسابقات بر سر مزار سرداران شهید محمود شهبازی و داریوش ریزوندی حضور پیدا کرده و ضمن ادای احترام با این شهیدان والامقام تجدید میثاق می نمایند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب