اخبار باشگاه استقلال؛

خط قرمز مدیران استقلال روی گزینه‌های نقل و انتقالاتی

کد خبر: 304135
|
15:29 - 1397/09/18
نسخه چاپی
خط قرمز مدیران استقلال روی گزینه‌های نقل و انتقالاتی
مدیران باشگاه استقلال مذاکره با اسامی مطرح شده در رسانه‌ها برای نقل و انتقالات را تکذیب کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات،تیم فوتبال استقلالهم یکی از تیم هایی است که قرار است دست خوش تغییراتی شود .

تغییرات در لیست استقلال و جذب بازیکنان جدید از برنامه های اصلی مدیران این باشگاه است تا طبق صلاح دیدشفربازیکنان مورد نیاز را در نیم فصل جذب کنند تا تیم برای ادامه رقابت هایلیگ برترو حضور درلیگ قهرمانان آسیاتقویت شود .

با این وجود اسامی گوناگونی همچونقوچان نژاد،استوکس،صفا هادی،ابراهیم تورهو جذب یک مهاجم خارجی و یک بازیکن اهل اروپای شرقی به گوش می رسد .اما با توجه به اسامی مطرح شده مدیران استقلال هر گونه مذاکره با این بازیکنان مطرح شده را تکذیب کردند تا به نوعی مشخص شود احتمالا گزینه های آبی پوشان گزینه های دیگری باشد .

مدیران باشگاه استقلال اسامی مطرح شده را در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تکذیب کردند و اظهار داشتند که هیچ گون صحبتی با این بازیکنان نداشته اند .

طلب طلبکاران استقلال با یک میلیارد واریزی پرداخت شد

طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در نهایت با یک میلیاردی واریزی به حساب باشگاه استقلال ،چک طلب کاران این باشگاه پاس شد تا بخشی از بدهی های آبی پوشان کسر شود.

خانه تکانی شفر روی نیمکت استقلال

شنیده می شود وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد بازیکنانی همچون سینا خادم پور، حیدر احمدزاده، حسین حیدری، امیرحسین کارگر و چند بازیکن جوان دیگر را به صورت قرضی به تیم های دیگر بفرستد تا به نوعی نیمکت استقلال را خلوت کرده باشد و از طرفی بازیکنان مد نظر با تجربه بسیار بالا به جمع آبی پوشان باز گردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها