قهرمانی ساده در جامعه 2 قطبی!

کد خبر: 304217
|
11:54 - 1397/09/27
نسخه چاپی
قهرمانی ساده در جامعه 2 قطبی!
اسلام آبادخبر: بازیکنان تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب تمام مشخصات قهرمانان ساده در جامعه 2 قطبی را دارند، در یکی از شهرهای محروم کشور بازی می‌کنند، شهری ساده که دومین آمار بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، شاید خیلی از مردم، اسلام‌آبادغرب را با طبیعت بکر و بناهای تاریخی به جا مانده از ایران پیش از باستان بشناسند، برای خیلی‌ها هم این شهر فقط غرب کرمانشاه است.

 

حتی شاید الان با شنیدن نام اسلام‌آباد، یاد آتشکده شیان افتاده باشید؛ اما برای عشق کشتی‌گیرها این شهر تنها و تنها یک نماد دارد. پادشاه بزرگ؛ احسان امینی؛ مردی که برای معشوقه‌اش با اجرای فنون کشتی خود شعری دل‌انگیز می‌سرایید و با هر فریادش قلب مردم شهر به لرزه می‌افتاد.

 

اما اصلا مگر می‌شود از هندبال حرف زد و  تیم زاگرس را فراموش کرد؟ تیمی که یک تیم عادی نیست. قلب کرمانشاه و حتی غرب کشور این روزها برای این زاگرس می‌تپد. تپش قلبی که کمی نامنظم شده و بیم آن دارد که این این تیم به‌ علت بی‌توجهی مسؤولان به افول رود!

 

مکانی که هیچکدام ستارگان هندبال آن را فراموش نخواهند کرد؛ مکانی که لقب کارخانه هندبال‌سازی را یدک می‌کشد. بسیاری از کسانی که طرفدار هندبال کرمانشاه هستند موفقیت‌های این رشته در استان را مدیون زاگرس می‌دانند.

 

اکنون هندبال ایران تیم زاگرس اسلام‌آبادغرب خود را می‌شناسد و به زیباترین شکل با رهبری او به نمایش آمده است. بازیکنان این تیم ذات هندبال را به هندبال و هندبال را به ذات خود نزدیک کرده است و آن‌ها حقیقتا چهره و رفتار پادشاهان را با خود به همراه دارند. اگر روی سفره طراوت و هنرمندی تیم زاگرس بنشینید و سیر و سیراب شکوهش شوید درک می‌کنید که این تیم یکی از استعدادهای ناب هندبال محسوب می‌شود که برای دیدن بازی‌هایش باید ایستاد و از هنرمندی‌هایش در وسط سالن مسابقه لذت برد.

 

بازیکنان زاگرس اسلام‌آبادغرب تمام مشخصات یک قهرمان ساده را در جامعه 2 قطبی دارند. در یکی از شهرهای محروم کشور بازی می کنند، شهری ساده که دومین آمار بیکاری کشور را به خود اختصاص داده است.

 

 

*مسلم کاظمی؛ این پادشاه است!

مسلم کاظمی، می‌گویند هم مستعد است و هم زرنگ! به تمرینات سخت تن می‌دهد و زیرنظر کاکاوند سخت‌گیر دوام می‌آورد و آبرومند بازی می‌کند.

 

او با آن هیکل ترکه‌ایش که با اجرای هر کدام از تکنیک‌های هندبال هر آدمی را متحیر می‌کند، شاید تا سال‌ها رموز کارش، خونسردی منحصر به فردش کشف نخواهد شد و ناشناخته خواهد ماند. شاید پدر کاظمی که اکنون پسرش روی ابرها سیر می‌کند ردای سلطنت را برازنده‌اش بداند.

 

مسلم کاظمی با بیان اینکه اعضای تیم زاگرس از همان روز نخست به فکر درخشش در لیگ برتر بودند، اظهار داشت: به رویاهایتان باور داشته باشید، وقتی لیگ شروع شد همه فکر می‌کردند تیم زاگرس نتیجه نمی‌گیرد، خیلی‌ها دیگر هم چنین تصوری داشتند اما ما به رویاهایمان باور داشته باشیم.

 

بازیکن تیم زاگرس با بیان اینکه درخشش این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ما تا آخرین بازی مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستیم، نمی‌خواهیم درخشش‌مان تنها مختص نیم فصل اول باشد، ثابت می‌کنیم که دوران تیم زاگرس تمام نشده است و ما هنوز هم یکی از بهترین‌ها هستیم.

 

 

*هوشنگ کاکاوند؛ ستاره‌ای برای تمام فصول!

صحبت در مورد تاثیر هوشنگ کاکاوند در هندبال کرمانشاه صحبت از اثرگذاری یک منجی بر تاریخ این رشته در استان است، مردی که در مقابل خیلی از پیشنهادات مالی از سوی تیم‌های متمول ایستاد تا هندبال و بازیکن‌های کرمانشاه ایستاده نمیرند، این داستان مردی است که از ناکجا آمد تا برای استان‌های صاحب  هندبال دشمن‌تراشی کند و دست کرمانشاهیان را بلند و فریاد بزند در این جا هم هندبال نفس می‌کشد. این داستان یک مغز متفکر است که فراتر از جایگاهی که در اختیار گرفته، فکر می‌کند.

 

پیش از آنکه دیر شود از هوشنگ کاکاوند ستایش می‌کنیم که بر شانه‌اش ایستاده‌ایم و لحظه‌های نابی را زندگی کردیم، مرسی کاکاوند! برای همه لحظه‌های خوبی که در سال‌های اندوه و دود و خون به ما بخشیدی.

 

هوشنگ کاکاوند در خصوص موفیقت‌های خیره کننده تیم زاگرس در لگ برتر هندبال، گفت: این موفقیت‌ها اتفاقی نیست چون از سال‌های پیش با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق کار را شروع کردیم تا به این مرحله برسیم.

 

سرمربی تیم زاگرس اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: درخشش ما در لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم نشان می‌دهد که در حال طی کردن صحیح‌ترین مسیر هستیم و باشگاه با برنامه پیش می‌رود.

 

وی با مقایسه تیم زاگرس با تیم‌های متمول لیگ برتر، اظهار داشت: این یک واقعیت است که ما بدون اینکه یک اسپانسر قوی و ثابت داشته باشیم در لیگ حضور داریم  و با تیم‌های ثروتمند مثل سپاهان اصفهان، مس کرمان، نفت و گاز گچساران و دهدشت رقابت می‌کنیم.

 

کاکاوند با بیان اینکه هزینه بازیکن جدید خارجی تیم سپاهان با بودجه کل فصل تیم زاگرس برابری می‌کند، گفت: اغلب تیم‌های مدعی در حال جذب بازیکن هستند، اما ما با ترکیب نیم فصل اول به کارمان ادامه می‌دهیم و بازیکن جدید جذب نمی‌کنیم.

 

سرمربی تیم زاگرس اسلام‌آبادغرب تاکید کرد: با اینکه دوست دارم بازیکن جدید جذب کنم، اما به علت محدودیت‌های مالی که تیم با آن مواجه است نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم، شرایط زاگرس با تیم‌های دیگر کاملا متفاوت است.

 

وی به بازی‌های سخت و دشوار زاگرس در نیم فصل دوم لیگ برتر اشاره و بیان کرد: با اینکه در نیم فصل اول، قهرمان شدیم اما به خوبی می‌دانیم که در ادامه رقابت‌ها، کار دشواری پیش‌رو داریم چون حریفان‌مان با دست پر و بازیکن‌های جدید وارد لیگ می شوند.

 

کاکاوند با اشاره به نقش هواداران در قهرمانی تیم زاگرس در نیم فصل نخست لیگ برتر، تصریح کرد: مردم اسلام‌آبادغرب و کرمانشاه برای تیم زاگرس سنگ تمام گذاشته‌اند، احساس آن‌ها نسبت به تیم را درک کرده‌ام که چگونه در سالن مسابقه تیم را تشویق می‌کنند.

 

وی با قدردانی از حمایت‌های هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و فلاحث‌پیشه نماینده مجلس از تیم زاگرس، تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مالی تیم را برطرف کند، مسؤولان کرمانشاه در این شرایط باید به فکر تیم باشند و مشکلات را برطرف کنند.

 

کاکاوند در پایان، اظهار داشت: امیدوارم که این نتایج حمایت هواداران و مسؤولان استان ادامه‌دار باشد، حیف است تیمی که خوب نتیجه می‌گیرد نسبت به آن بی‌توجه باشند.

 

وی با تمجید از نقش مدیرعامل و سرمربی تیم زاگرس در قهرمانی این تیم در نیم فصل لیگ برتر، گفت: من باید از حمایت‌های مدیریت و سرمربی تیم تشکر کنم، چون امروز ما در یک موقعیت قدرتمند قرار داریم، مطمئن هستم این موقعیت دوباره اتفاق خواهد افتاد و نشان می‌دهیم که شخصیت قهرمانی در لیگ را داریم.

 

کاظمی با اشاره به اینکه رفاقت در تیم زاگرس، حرف اول را می‌زند، افزود: در اینجا می‌خواهم یک نکته‌ای را بگویم، شعار ما از ابتدای فصل «رفاقت، ریاضات، سعادت بود» که خدا را شکر تا الان توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان اسلام‌آبادغرب با جان و دل برای تیمشان بازی می‌کنند، اظهار داشت: با اینکه قدرت مالی تیم زاگرس با تیم‌های دیگر لیگ قابل مقایسه نیست، اما بازیکنان با جان و دل برای مردم اسلام‌آباد بازی می‌کنند.

 

بازیکن تیم زاگرس با بیان اینکه نامیش‌های فوق‌العاده این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: ما یک تیم قدرتمند هستیم که روحیه بسیار بالایی داریم، باید با همین کیفیت به کار خود ادامه دهیم تا در نیم فصل دوم لیگ نیز موفق باشیم.

 

منبع: فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد