توسط باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس صورت گرفت:

برگزاری مسابقات هندبال جام رمضان در اسلام آبادغرب با هدف پایه سازی و رشد هندبال شهرستان

کد خبر: 304775
|
16:19 - 1398/03/09
نسخه چاپی
برگزاری مسابقات هندبال جام رمضان در اسلام آبادغرب با هدف پایه سازی و رشد هندبال شهرستان
اسلام آبادخبر: باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس برای چهارمین سال پیاپی با هدف پایه سازی و رشد هندبال مسابقات هندبال جام رمضان را برگزارکرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مسابقات هندبال جام رمضان یادواره پهلوان جلیل حسینی که در  5 خرداد98-  در مجموعه ورزشی شهید شهبازی اسلام آبادغرب آغاز شد با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

 


بر اساس این گزارش؛ همزمان با ماه مبارک رمضان این مسابقات به طور باشکوه و منظم با تلاش اداره ورزش وجوانان ،باشگاه زاگرس و هیئت هندبال شهرستان در رده‌های مختلف برگزار شد.

 

امسال مسابقات هندبال جام رمضان شور و حال خاصی داشت و شاهد حضور پرشور جوانان اسلام آبادی بودیم  با شرکت 7 تیم از اسلام ابادکه نوید بخش فردای روشن برای هندبال شهرستان خواهد بود.


تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات:
1. یاران پهلوان جلیل حسینی،
2.تیپ 181زرهی ارتش،
3.بزرگسالان زاگرس،
4.جوانان زاگرس الف
5.جوانان زاگرس ب
6.نوجوانان زاگرس الف
7.نوجوانان زاگرس ب
و دوتیم از کرمانشاه 1.باشگاه درخشان
2.بیستون کرمانشاه برگزارشد،
که در این مسابقات بزرگسالان زاگرس مقام اول
باشگاه درخشان مقام دوم
و جوانان زاگرس الف مقام سوم
ودربخش نوجوانان زاگرس الف مقام اول راکسب کرد.
مراسم اختتیامه این مسابقات با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان ،مسئولان ورزشی، هیئت هندبال، باشگاه زاگرس و تماشاگران علاقمند اسلام آبادی برگزار شد و در پایان تیم‌های برتر جوایز خود را دریافت کردند و جام این مسابقات به تیم قهرمان اهدا شد.

 

منصورشکوری نیا مربی باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس و مسئول برگزاری این مسابقات با اشاره به این که مسابقات جام رمضان امسال با همت باشگاه زاگرس به صورت باشکوه برگزار شد و این  برای اولین بار در غرب کشور بود که مسابقات در این سطح  برگزار می شد، گفت:  که در جام رمضان امسال شاهد حضور تماشارگران ومسئولان  در سالن سه هزار نفری بودیم که ازین بابت بسیار خوشحالیم.

 

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما ایجاد شور  و نشاط در بین نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم شهرستان است و اینکه نخبگان ورزشی را به جامعه معرفی کنیم و بتوانیم با برگزاری مسابقات هندبالی شور و انگیزه را در بین مردم به خصوص قشر جوان شهرستان دو چندان کنیم.

 

 شکوری با اشاره به این که علاوه بر هندبال آقایان در آینده نزدیک در بین بانوان نیز مسابقات هندبال جام رمضان برگزارخواهدشد و در پایان تیم‌های برتر شناسایی خواهند شد و از آنان تجلیل و قدردانی به عمل می آید.

 

علیکرمی رئیس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب نیز در این رابطه  بیان داشت: که از دیدن این همه تیم در شهرستان و در این سطح برگزار شدن مسابقات به وجد آمده  و  خرسند شده که هندبال شهرستان در این حد رشد داشته و حمایت از ورزش هندبال را  دراولویت اصلی قرارداده  و اینکه تمام مسئولان اهتمام ویژه‌ای دارند تا بتوانند هندبال را در مسیر رشد و شکوفایی قرار دهند.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر،  مهندس سجاد اعظم مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: تلاش مسئولان بر این است که بتوانیم با برنامه‌های اساسی ورزش هندبال شهرستان را توسعه داده و  زمینه حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران هندبال را فراهم کنیم.


وی بیان کرد:اسلام آبادغرب ظرفیت بالایی در ورزش هندبال دارد که با برنامه‌ریزی اساسی میتوان آن را  در مسیر رشد و توسعه قرار داد تا بتوانیم تیم زاگرس را در مسیر قهرمانی در مسابقات آسیایی قراربدیم.



حامد رضایی مسئول هیأت هندبال شهرستان بیان کرد:هدف و محور اصلی هر ورزشی پایه سازی در آن است و امروزه ما در هیئت بر روی این امر استوار هستیم و اکنون شاهدیم که شهرستان اسلام آباد خود به تنهای ۷ تیم در مسابقات شرکت داده است این رشد در ورزش هست و میتوان به آینده امیدوار  بود.


وی افزود: هندبال اسلام آباد امروز بعنوان قطب هندبال در غرب کشور شناخته شده و در این راستا دارای برنامه ها و اهداف بزرگی در آینده خواهد بود.

 

گفتنی ست؛ تیم هندبال «زاگرس اسلامآبادغرب» برای نخستین‌بار در تاریخ غرب کشور در یک نبرد و ماراتن نابرابر در مقابل تیم‌های صاحب سبک، متمول و صنعتی دست به کار بزرگی زد و افتخارآفرین شد، این تیم توانست پس از «سپاهان اصفهان» در جایگاه دوم لیگ برتر هندبال کشور قرار بگیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد