برگزاری همایش تجلیل از برترین های چرتکه در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304963
|
00:54 - 1398/05/03
نسخه چاپی
برگزاری همایش تجلیل از برترین های چرتکه در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: در همایشی با حضورِ جمعی از مسولان و ۴۰۰ نفر از فراگیران از برترین های چرتکه شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل شد

به گزارشاسلام آباد خبر،  عصر امروز در همایشی با حضورِ جمعی از مسولان و ۴۰۰ نفر از فراگیران از برترین های چرتکه شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل شد.
 

  فتاحیان مسئول  نمایندگی چرتکه کودکان خلاق هوشمند شهرستان اسلام آبادغرب در ابتدایی همایش با اشاره به فعالیت های آموزشگاه چرتکه گفت: آموزشگاه چرتکه کودکان خلاق هوشمند اسلام آبادغرب از سال ۱۳۹۶  با  ۱۰  نفر فراگیر شروع به فعالیت کرد که خوشبختانه با تلاش و تبلیغات واقعی چرتکه را در شهرستان به خانواده ها معرفی کردیم .


  وی افزود : با اعتماد خانواده ها و تلاش مربیان مجرب ما از ۱۰ فراگیر امروز به ۵۰۰ نفر فراگیر رسیدم و هم اکنون ۵ نفر مربی در حال آموزش به فراگیران عزیز شهرستان هستند.


  فتاحیان بیان داشت : آموزشگاه چرتکه کودکان  هوشمند شهرستان توانسته تا امروز بیش از یک هزار نفر فراگیر را در سطوح مختلف آموزش دهد و خوشبختانه خانواده ها استقبال خوبی از چرتکه در شهرستان داشتند.

 


  فتاحیان با اشاره به اینکه یادگیری چرتکه قدرت تمرکز و اعتماد به نفس کودکان را افرایش می‌دهد گفت: یادگیری چرتکه از سن ۵ تا ۱۲ سال برای کودکان مفید است و یادگیری آن برای کودکان اهمیت دارد و موجب افزایش قدرت اعتماد به نفس کودکان و بالابردن قدرت تمرکز و تصور می شود و در کل روی یادگیری همه درس‌های آنها تاثیر می‌گذارد.


  مریم صمیمی مسئول چرتکه کودکان خلاق استان کرمانشاه گفت: کودکان ما با کمک چرتکه می توانند دو نیم کره مغز خود را فعال کنند و این باعث بالا رفتن یادگیری می شود. 


  گفتنی است : این همایش با اجرای میرانشاهی و خوانندگی فرزاد حسینی و اجرای نمایش طنز گروه هنرمندان تئاتر با سرپرستی آرش منصوری برگزار شد.


  در پایان این همایش توسط مسئولان از ۳۰ نفر از فراگیران برتر شهرستان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب