به مناسبت هفته پدافند غیر عامل؛

اجرای مانور پناه گیری و خروج ایمن در مدارس اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305241
|
17:42 - 1398/08/14
نسخه چاپی
اجرای مانور پناه گیری و خروج ایمن در مدارس اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانور پناه گیری و خروج ایمن در مدارس اسلام آبادغرب توسط جمعیت هلال احمر با همکاری آموزش و پروش شهرستان اجرا گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانور پناه گیری و خروج ایمن در مدارس اسلام آبادغرب  توسط جمعیت هلال احمر با همکاری آموزش و پروش شهرستان اجرا گردید.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: به منظور آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان در مواقع حساس و توان افزایی آنان در مقابله با شرایط خاص، مانور آمادگی و روش‏های پناه‏گیری در سوانح با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش، در در مدارس شاهد امام حسین(ع) و فاطمه الزهرا(س) این شهر اجرا شد.

 

وی افزود: این مانور با هدف آشنایی دانش آموزان با راه های مقابله با بحران ها، عملیات امداد و نجات و کمک به دانش آموزان مصدوم، به اجرا درآمد.

 

گفتنی ست؛ مانور پناه گیری و خروج ایمن در مدارس با حضور معاون محترم فرماندار و مسئولین شهرستان با همکاری ادارت؛ آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، فوریتهای پزشکی، سپاه پاسداران، اداره گاز، اداره برق، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی، و تیم آنست شهرستان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل اجرا گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب