مدير جهاد كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

قلع بنای یک مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306641
|
15:18 - 1399/10/27
نسخه چاپی
قلع بنای یک مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب
مدير جهاد كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب از یک مورد قلع بنا و مستحدثات غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

مهندس کامران کریمی مدير جهاد كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب درگفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد: یک مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب قلع بنا وبه وضعیت سابق اعداده شده است.

 

وی افزود:  هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی برای ساخت ساز و بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و مطابق قانون با تخریب اراضی زراعی و باغی برخورد خواهد شد و برای واحدهای تولیدی نیز تغییرکاربری با در نظر گرفتن نوع زمین، خاک و آب منطقه و سایر شرایط ضروری، بر اساس مقررات بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

 

مهندس کریمی پیش از این به خبرنگار ما گفت: طی شش ماه گذشته ۱۳ مورد مستحدثات غیرمجاز در اراضی ڪشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب  قلع بنا و  اعاده وضع به حال سابق  شده است

 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای مواد3 و ۱۰ قانون حفظ ڪاربری اراضی زراعی و باغ ها تعداد۳مورد فنس کشی ـ دیوارکشی  و ... از ساخت و سازهای غیر مجاز در چند روز گذشته در اراضي كشاورزي شهرستان اسلام آبادغرب قلع و قمع شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد