در راستای آمادگی جهت واکسیناسیون انبوه صورت گرفت؛

افتتاح مراکز تجمیعی واکسیناسیون کوید19 شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 306857
|
23:57 - 1400/03/03
نسخه چاپی
افتتاح مراکز تجمیعی واکسیناسیون کوید19 شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
با حضور مسئولین شهرستان مراکز تجمیعی واکسیناسیون کوید19 اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،   افتتاحیه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کوید19 شهرستان اسلام آبادغرب با حضور فرماندار محترم ،ریاست محترم شبکه بهداشت ودرمان و  سرپرست محترم مرکز بهداشت،و کارشناسان ستادی  برگزار شد.

 

 

 جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگار ما گفت: امروز رسما" مراکز تجمیعی تزریق واکسن شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد و تزریق واکسن در آن انجام شد.

 

وی افزود: علاوه برمراکز شماره یک، دو و سه که مردم مراجعه می کنند با توجه به آغاز واکسیناسیون انبوه برای عموم مردم سه مرکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان که یکی در سالن پیام نور ، سالن یاس مدرسه شهید زمانی و سالن زینبه آماده شده است که در هر مرکز 10 تیم جهت تزریق واکسن آماده می باشند، در کنار این سه مرکز سه مرکز درمانی نیز پیش بینی شده است.

 

 

دکتر محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد: با وردود 10 میلیون دز واکسن خارجی و آماده شدن واکسن های تولید داخل از اوایل تیرماه، آمادگی تزریق دو الی سه هزار نفر تزریق واکسن بصورت روزانه انجام شده است.

 

وی افزود: واکسیناسیون به منزله ایمنی 100 درصد نیست و هدف از تزریق واکسن این است که فرد در صورت ابتلا به بیماری فرم خفیف بیماری را گرفته که نیازی به بستری و ICU نداشته و نهایتا" منجر به مرگ و میر نشود.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، سلامت شهرستان در وضعیت  نارنجی می باشد و می طلبد که مردم هشدارهای بهداشتی را کماکان رعایت کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد