هشدار دادستان اسلام آبادغرب به مخلان نظم و اهانت کنندگان در فضای مجازی

کد خبر: 306924
|
23:14 - 1400/03/25
نسخه چاپی
هشدار دادستان اسلام آبادغرب به مخلان نظم و اهانت کنندگان در فضای مجازی
دادستان اسلام آبادغرب به مخلان نظم و اهانت کنندگان در فضای مجازی هشدار داد

 

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر،  با دعوت از مردم شهیدپرور شهرستان جهت حضور باشکوه در  انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ماه گفت: انشاءالله مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پای صندوق های رای حماسه دیگری را رقم بزنند.

 

دادستان شهرستان با هشدار به تخریب کنندگان و اهانت کنندگان به شخصیت های حقیقی و حقوقی در فضای مجازی، عنوان کرد: رصدهای تخصصی در دستور کار قرار گرفته و اجازه نمی دهیم از فضای مجازی سوءاستفاده شود و ارزش های جامعه زیر سوال برده شوند.

 

وی اظهار داشت:  ضابطین خاص و عام موظف و مکلف شده اند با تخلفات و جرائم انتخابات به ویژه تجمعات خارج از شعب اخذ رای برخورد شدید صورت گیرد.

 

ملایری عنوان کرد: گشت های انتظامی و رضویون بصورت محسوس و نامحسوس در روز انتخابات سازماندهی شده اند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی یا تجمع درب شعب اخذ رای، متخلفان و تجمع کنندگان بازداشت و تا بعد از فرآیند انتخابات در بازداشتگاه خواهند ماند.

 

دادستان شهرستان از رسانه ها و فعالان مجازی که در ایجاد شور انتخاباتی و برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اسلام آبادغرب در کمال آرامش همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد