چشم یک دنیا به قدم‎‌های ایرانیان/ برای تغییر وضع موجود رای می‌دهیم+فیلم و عکس

کد خبر: 306931
|
19:36 - 1400/03/27
نسخه چاپی
چشم یک دنیا به قدم‎‌های ایرانیان/ برای تغییر وضع موجود رای می‌دهیم+فیلم و عکس
چشم یک دنیا به قدم‎‌های ایرانیان/ برای تغییر وضع موجود رای می‌دهیم+فیلم و عکس : کمتر از ۲۰ ساعت تا آغاز روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران باقی مانده و اقشار مختلف مردم با وجود مشکلات اقتصادی، دوباره برای ایرانی آباد پای صندوق های رای می روند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از سبلان ما ، کمتر از 20 ساعت  تا  آغاز روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران باقی مانده و اقشار مختلف مردم ب اوجود مشکلات اقتصادی، دوباره برای ایرانی آباد و مقتدر پای صندوق های رای می روند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در انتخابات ۱۴۰۰، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱ میلیون ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

حضور ۷۰ درصدی مردم در اولین دوره، ۶۴درصدی در دومین دوره، ۷۵درصدی در دوره سوم، ۵۴ درصدی در  چهارمین دوره و حضور ۵۴ درصدی و ۶۳ درصدی در دوره های پنجم و ششم، حضور ۷۹ درصدی و ۶۷ درصدی در هفتمین و هشتمین دوره، حضور ۶۲ درصدی و ۶۳ درصدی در دوره های نهم و دهم و در نهایت حضور ۷۲ درصدی و ۷۳ درصدی مردم در انتخابات دوره های یازدهم و دوازدهم موید این است که ملت ایران همواره بالای 50 درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به خود اختصاص داده اند.

 

با گذشت 8 سال از دولت تدبیر و امید، شاخص های اقتصادی ایرانی دچار تغییرات اساسی شده است که به هیچ عنوان با شعار های این دولت همخوانی ندارد و باعث مشکلات زیر بنایی متعددی برای مردم ایران شده است.

اگر به آمار مراجعه کنیم افزایش طلاق و کاهش ازدواج یکی از چشمگیرترین آمارها بین تمامی دولت ها را نشان می دهد و تورم هم گل سر سبد دولت تدبیر و امید در طول این سالها بوده است.

رسانه های معاند سعی در پاشیدن بذر ناامیدی و عدم شرکت در انتخابات را با هشتگ های رای نمی دهیم ماه های قبل اغاز کرده اند و این نشانگر واهمه دشمن از حضور مردم ایران در پای صندوق های رای است.

خبرنگاران نیز از اقصی نقاط دنیا به ویژه آمریکا برای پوشش  این رویداد مهم سیاسی به ایران آمده اند تا دوباره در سنجش استقبال مردم تصویر برگزینند.

برای تغییر وضع موجود رای می دهیم

 علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما، اظهار داشت: جوانان ما اولین مشکلی که با بنده مطرح می کنند مسائل مربوط به ازدواج ، مسکن  و اشتغال است که امیدواریم با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح شاهد تغییر شرایط به نفع مردم باشیم.

 

وی افزود: بزرگان و ریش سفیدان در ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات همت کنند تا رئیس جمهور آینده با پشتوانه قوی در عرصه های بین المللی حضور پررنگی داشته باشد.

نائب رئیس مجلس گفت: در شرایط کنونی فاصله گرفتن از صندوق های رای نه تنها به اصلاح وضع موجود کمکی نمی کند بلکه به اقتدار ملت ایران نیز آسیب می زند.

جریان غرب گرا مروج کاهش مشارکت/ انتخاب اصلح دولتی مقتدر را بدنبال دارد

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: برای مشارکت حداکثری باید تمامی اشخاص با نفوذ جامعه پا به عرصه بگذارند تا در در عرصه های جهانی دوباره حضور ملت ایران زبانزد شود.

وی با اشاره به اینکه جریان غربگرا و معاندین سعی در کاهش مشارکت در انتخابات دارند، افزود: دولت کنونی که وضع موجود را برای ملت ایران رقم زد باید پاسخگو باشد، اما ملت ایران دوباره برای عزت و سرافرازی کشور خود پای صندوق های رای می آیند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شکاف های عمیق اقتصادی و فاصله طبقاتی در جامعه باعث رنجش مردم شده است و این حاصل عدم قدم برداشتن در مسیر خدمت به مردم بوده است که امیدواریم با انتخاب اصلح دولتی مقتدر روی کار بیاید.

تلاش رسانه معاند بر پاشین بذر ناامیدی

رسانه معاند همواره سعی در کاهش مشارکت در انتخابات ایران را دارند و در تمامی برنامه حتی غیر سیاسی و طنز نیز جو را به گونه ای آماده می کنند که مردم از رفتن به پای صندوق های رای منصرف شوند.

شاید قضیه را از دور و بی طرفانه نگاه می کنیم به درستی درک خواهیم اگر رای ما تاثیر ندارد چرا رسانه ها به این حد هزینه و زمان خود را برای رای دادن ملت ما صرف می کنند.

مردم صحنه را خالی نکنند/ عدم حضور در انتخابات میدان را برای رانت خواران باز می کند

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد، اظهار داشت: همه آحاد مردم باید در این روز سرنوشت ساز با حضوری پرشور در پای صندوق های رای، وضعیت موجود را به نفع مردم و کشور تغییر دهند.

 

وی با بیان اینکه امروز قهر از پای صندوق های رای جایز نیست، افزود: حضور نیافتن در انتخابات خواست و حیله دشمن است و مردم بصیر توجه داشته باشند که نباید جمهوریت کشور و نظام به چالش بیافتد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با تاکید بر اینکه امروز خالی کردن صحنه به صلاح نیست، گفت: عدم حضور در انتخابات فرصت را برای رانت خواران و سو استفاده کنندگان فراهم می‌کند که این آفتی بزرگ برای کشور است.

بدری رای دادن و انتخاب را حق مردم دانست و بیان کرد: برای داشتن کشوری مقتدر و ساختن آینده ای روشن برای فرزندان و آیندگان، باید بدون توجه به تبلیغات رسانه ای غرب و دشمنان، با اطاعات از فرمایشات مقام معظم رهبری 28 خرداد 1400 را تاریخ ساز شویم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات پیش رو بجای افراد به افکار توجه کنیم، تصریح کرد: به جای افراد و شعار آنان به کارنامه و برنامه‌ هایشان نگاه کنیم و فردی اصلح را  انتخاب کنیم که کارنامه مشخص داشته باشد و در کنار مردم و در میدان خدمت کند.

راه‌اندازی گروه ‌های گشت تلفیقی برای رصد انتخاباتی

عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز از اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط، برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در استان به ویژه از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در تهیه و تولید برنامه‌های مربوط به انتخابات قدردانی کرد.

وی همچنین از راه اندازی و فعال بودن اکیپ‌های گشت تلفیقی برای رصد و برخورد با متخلفان خبر داد و افزود: دستگاه قضایی با هرگونه موارد ناامنی و اخلال در برگزاری انتخابات به شدت و مطابق قانون برخورد می‌شود.

پای صندوق نیاییم مطالباتمان به جایی نمی رسد

محسن علایی جامعه شناس اردبیلی نیز در تریبون آزادی که برگزار شد به بررسی شرایط امروز جامعه و سخنان شرکت کننده در تریبون آزاد مردمی پرداخت و گفت: رای حق شهروندی است و همه مردم به ویژه کسانیکه دغدغه آینده خود و فرزندانشان را دارند باید در انتخابات شرکت کنند.

وی خطاب به مردمی که بی تفاوت هستند و نمی خواهند در انتخابات نیز شرکت کنند نیز گفت: همه حرف های مردم درست است ولی این نکته هم بسیار مهم است که اگر در انتخابات شرکت نکنند و پای صندوق های رای نیایند دغدغه ها و مطالبات آنها هیچوقت به جایی نخواهد رسید چراکه با سکوت خود علاقمند تداوم وضعیت فعلی هستند ولی با شرکت در انتخابات  و رای به اصلح می توانند با تغییر وضعیت فعلی به دغدغه های  و نگرانی های خود از آینده پیش رو نیز پایان دهند.

بیش از یک میلیون رای اولی آماده شرکت در انتخابات

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: آمار رای اولی‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است.

رای اولی های استان اردبیل روز جمعه اقتدار و عظمت دیگری را با حضور در پای صندوق های رای ثبت خواهد کرد و روسیاهی دیگر برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند.

به گفته بهروز ندائی معاون سیاسی استاندار اردبیل بیش از 23 هزار رای اولی برای شرکت در انتخابات آماده هستند.

مدافعان سلامت: برای اقتدار ایران در انتخابات شرکت می کنم

جمعی از پرستاران و مدافعان سلامت شهرستان اردبیل که با وجود شیوع کرونا پای خدمت به مردم ایستاده اند در گفتگو با سبلان ما علت شرکت خود در انتخابات را اقتدار ایران اعلام کرده اند.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد