امضا تفاهم‌نامه همکاری بسیج و مخابرات برای حل مشکلات ارتباطی مناطق محروم

کد خبر: 307065
|
15:56 - 1400/04/23
نسخه چاپی
امضا تفاهم‌نامه همکاری بسیج و مخابرات برای حل مشکلات ارتباطی مناطق محروم
امضا تفاهم‌نامه همکاری بسیج و مخابرات برای حل مشکلات ارتباطی مناطق محروم : صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان بسیج مستضعفین و شرکت مخابرات برای تسریع در حل مشکلات ارتباطی مناطق محروم امضا شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز با حضور سردار خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات، سردار حسن زاده معاون فن ارتباطات و اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین و مهندس تقی زاده رییس بنیاد تعاون بسیج در راستای کمک به حل مشکلات ارتباطی بویژه در مناطق محروم کشور تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان بسیج مستضعفین و شرکت مخابرات امضا شد.

سردار مجید خراسانی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج گفت: اقشار و سازمان های مختلف بسیج از جمله بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و بسیج مهندسین آمادگی لازم جهت همکاری و توسعه ارتباطات در کشور به خصوص مناطق محروم و روستایی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری را دارد و برای پیشرفت کشور هر جا نیاز باشد بسیج آماده کمک می باشد.

مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات با اشاره به نقش گسترده ارتباطات در جامعه امروز گفت: شرکت مخابرات به عنوان اصلی تربن زیر ساخت مخابراتی کشور با نیاز های مختلفی جهت توسعه روبرو است و با توجه به سابقه درخشان بسیج در دوران دفاع مقدس و نقش بسیج بعد از دفاع مقدس در عرصه های مختلف در جهت رفع نیازهای کشور آماده همکاری هر چه بیشتر با بسیج هستیم.

وی در ادامه افزود: در مسایل مختلف اجتماعی فرهنگی و ... هر جا که بسیجیان ورود کرده اند منشأ خیر و برکت بوده اند و هم اکنون شرکت مخابرات برای توسعه ارتباطات بویژه در روستا و مناطق محروم نیاز به ظرفیت سازمان بسیج دارد تا بتوانیم روند خدمت رسانی به مناطق محروم را افزایش دهد تا با همدلی بسیج بتوانیم مشکل ارتباطی مناطق محروم را حل کنیم.

انتهای پیام/ک