پیگیری حقوق معوقه کارگران خدماتی شهرداری اسلام آبادغرب

کد خبر: 307211
|
13:55 - 1400/06/07
نسخه چاپی
پیگیری حقوق معوقه کارگران خدماتی شهرداری اسلام آبادغرب
درد دل های کارگران خدماتی شهرداری اسلام آبادغرب حکایت از این دارد که این کارگران مظلوم سه ماه حقوق معوقه دارند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  درد دل های کارگران خدماتی شهرداری اسلام آبادغرب حکایت از این دارد که این کارگران مظلوم سه ماه حقوق معوقه دارند.

 

اخبار واصله حکایت از این دارد که چندین ماه است که بیمه کارگران شهرداری که طرف قرارداد پیمانکار هستند واریز نشده است.

 

یکی از این کارگران مظلوم و محروم بخاطر ابتلای خانواده اش به کرونا با وضعیت اسفناکی  به کمیته امداد اسلام آبادغرب مراجعه کرده و خواستار کمک و مساعدت شده است.

 

خبرنگاراسلام آباد خبر  در چند روز گذشته در کنار پیگیری مسئولین دلسوز شهرستان این موضوع را در دستور کار قرار داده است؛

 

عزالدین حاصلی رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگار ما گفت : کارگران خدماتی شهرداری که طرف قرارداد پیمکانکار هستند سه ماه حقوق معوقه دارند که بعلت مشکلات مالی شهرداری اسلام آبادغرب فعلا" امکان تسویه حساب کامل حقوق معوق سه ماهه و هزینه بیمه ایشان  وجود ندارد اما جهت رفاه حال این عزیزان به زودی حقوق یک ماه ایشان واریز می گردد.

 

وی عنوان کرد: این قشر زحمتکش همانند سایر اقشار آسیب پذیر در این ایام شیوع ویروس کرونا مشکلات و گرفتاری فراوانی دارند و ما از وضعیت آنها اطلاع داریم و به همین دلیل در حال رایزنی هستیم که با راهکارهای قانونی شهرداری بتواند طلب این عزیزان را پرداخت نماید.

 

به گزارش اسلام آباد خبر ، در این وضعیت بحرانی کرونا می طلبد اعضای شورای شهر ، سرپرست شهرداری و دیگر مسئولین ذیربط، معیشت و سلامت خانواده های این کارگران شریف را مدنظر قرار دهند و جهت پرداخت معوقات کارگران خدماتی و پیمانکاران این بخش ها مساعدت و گره گشایی نمایند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد