بازی رایانه‌ای «سردار سلیمانی» در هفته بسیج رونمایی می‌شود

کد خبر: 307283
|
15:59 - 1400/06/23
نسخه چاپی
بازی رایانه‌ای «سردار سلیمانی» در هفته بسیج رونمایی می‌شود
بازی رایانه‌ای «سردار سلیمانی» در هفته بسیج رونمایی می‌شود : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال گذشته بازی رایانه ای سفیر عشق را که در تراز بالا و فاخری است رونمایی شد، امروز هم بازی رایانه ای مختار رونمایی شد و در هفته بسیج نیز بازی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه رونمایی از بازی رایانه ای «مختار فصل قیام» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از نیازهای نوجوانان و جوانان ما نیازهای فرهنگی است گفت: بازی های رایانه ای در سالهای اخیر اقبال بسیار زیادی در بین نوجوانان و جوانان کشورمان داشته است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این محتواهای مجازی از سوی فرهنگ های بیگانه تولید می شود که آثار نامطلوبی بر روحیه جوانان و نوجوانان دارد ادامه داد: در سالهای اخیر هنرمندان خلاق و نوآور کشورمان در این عرصه فعال شده تا بازی های رایانه ای بومی را در حد قابل توجهی تولید کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در این بین هنرمند بسیجی خلاق نیز در این زمینه فعال شدند گفت: سال گذشته بازی رایانه ای سفیر عشق را که در تراز بالا و فاخری است رونمایی شد، امروز هم بازی رایانه ای مختار رونمایی شد و در هفته بسیج نیز بازی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در منطقه غرب آسیا  از برجسته ترین فرهنگ ها برخوردار هستند خاطرنشان کرد: بنا داریم ازجوانان با انگیزه و خلاق و توده مردم نهاد بسیج برای تقویت و ترویج این فرهنگ استفاده کنیم.

انتهای پیام/ک