با حضور ادارات متولی و با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مردم برگزار شد؛

نشست مشترک فرماندار اسلام آبادغرب با سازمان های مردم نهاد شهرستان

کد خبر: 307390
|
23:21 - 1400/07/27
نسخه چاپی
نشست مشترک فرماندار اسلام آبادغرب با سازمان های مردم نهاد شهرستان
نشست مشترک فرمانداراسلام آبادغرب با سازمان های مردم نهاد با حضور ادارات متولی و با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،نشست فرماندار اسلام آبادغرب با سازمانهای مردم نهاد، امروز ۲۷مهر ماه با حضور روسای ادارات در محل سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری برگزار شد.

 

 حیدری فرماندار اسلام آباد غرب هدف از تشکیل این جلسه را رفع مشکلات مردم  به صورت مردم محور اعلام کرد و افزود : امروز وجود ۲۵موسسه مردم نهاد در شهرستان باعث شده که در سریع ترین زمان مشکلات مردم توسط نمایندگان موسسات به گوش مسئولین برسد و برای حل مشکلات اقدام لازم صورت گیرد.

 

 حیدری در ادامه ضمن تشکر از همه موسسات مردم نهاد به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی و اقدامات ارزنده توام با انگیزه و توان مضاعف سازمان های مردم نهاد را در زمینه همراهی وکمک در  پیشگیری ، مقابله و کنترل بیماری کرونا را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

 

 

 وی افزود: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای هستند  و چون سمن ها برخاسته از خود مردم هستند رسالت بیشتر و سنگین تری نسبت به همه ادارات نسبت به حقوق مردم  دارند و مسئولین باید نسبت به مطالبات موسسات مردم نهاد که تبلوری از خواسته های مردم است  پاسخگو باشند.

 

 در ابتدای این جلسه هوشنگ رزم دیده نماینده موسسات مردم نهاد ضمن خیر مقدم از تعامل خوب مسئولین با سازمانهای مردم نهاد تقدیر کرد و  گفت : سازمانهای مردم نهاد، بصورت غیر دولتی با مشارکت و همراهی مردم فعالیت میکنند  دارای ویژگی هایی هستند که از بارزترین این ویژگی ها ،داوطلبانه بودن،مشورت پذیری  و همفکری ،افقی بودن روابط بین اعضا و وابستگی نداشتن به قدرت سیاسی است.

 

 وی در ادامه پر کردن شکاف جامعه و حکومت،اولویت بندی تقاضاهای اجتماعی،نقد منصفانه ،ارتقا سطح فرهنگ مشارکت عمومی و کاهش خشونت را از وظایف موسسات مردم نهاد دانست.

 

 در این جلسه مدیران عامل سازمانهای مردم نهاد هر کدام به بیان مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند و در ادامه مسئولین شهرستان پاسخگوی سولات مدیران عامل سازمانهای مردم نهاد بودند.

 

 در این جلسه مقرر گردید با اولویت بندی مشکلات بیان شده توسط سمن ها  و ارجاع آن به کارگروههای  تخصصی نسبت به حل مشکلات موجود  اقدام گردد.

 

 

 سرهنگ یاری فرمانده انتظامی شهرستان ،سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه ،سرهنگ جعفری رییس پلیس راهور ،رئیس آموزش و پرورش ،رئیس شبکه بهداشت  ،رئیس شورای اسلامی شهر ،شهردار ،رئیس صمت،رئیس آبفا، رئیس امور آب، رئیس منابع طبیعی ،رئیس محیط زیست ،رئیس بهزیستی و بخشدار مرکزی هر کدام  به بیان نکته نظرات و ضرورت  تعامل و همراهی با موسسات مردم نهاد پرداختند.

 

 در خاتمه موسسات مردم نهاد از خانم فاطمه کاوسی کارشناس اجتماعی فرمانداری بخاطر همراهی موسسات مردم نهاد با اهدا کتاب و لوح  از ایشان تقدیر نمودند.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد