رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب خبر داد:

خلع ید بالغ بر 8000 مترمربع از اراضی ملی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307402
|
23:55 - 1400/08/03
نسخه چاپی
خلع ید بالغ بر 8000 مترمربع از اراضی ملی در اسلام آبادغرب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب گفت: خلع ید مساحت نزدیک به ۸۰۰۰متر مربع از اراضی ملی پلاک یک هارون آباد اجرا و از ید متصرف خارج شد.

عباس قنبری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: به دستور دادستان شهرستان و پس از قطعیت رای تصرف اراضی ملی در حاشیه سراب شرف آباد، در معیت ماموران نیروی انتظامی و واحد موتوری شهرداری اسلام آبادغرب، حکم خلع ید مساحت نزدیک به ۸۰۰۰متر مربع از اراضی ملی پلاک یک هارون آباد اجرا و از ید متصرف خارج شد.

 

 

وی عنوان کرد: ازمطالبات مردم شریف اسلام آبادغرب خصوصا" طبیعت دوستانی که حفظ حریم سراب شرف آباد واقع در پلاک یک هادون آباد حائز اهمیت بود، این اداره پس از تنظیم پرونده قضایی و نهایی شدن آراء مربوطه و با دستور قضایی اقدام لازم صورت گرفت.

 

 

مهندس قنبری گفت: حساسیت این موضوع به دلیل همجواری این زمین با سراب زیبای شرف آباد بود که می توانست مخاطراتی را برای این زیست بوم زیبا ایجاد کند، لذا اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آبادغرب، حفاظت از اراضی ملی شهرستان را از رسالتهای سازمانی و شرعی خود دانسته و علی رقم وجود کمبودها و پذیرش هرگونه نقص ناشی از آن، با تمام وجود با متصرفین و سوءاستفاده کنندگان اراضی ملی، مقابله کرده و اتنظار دارد که همشهریان عزیز ،جنگلها و مراتع را از آن خود دانسته و دست یاری ماموران حفاظت این اداره را در نیل به این هدف والا بفشارند.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خاطرنشان کرد: بدون مشارکت مردم و عدم توجه به فرهنگ منابع طبیعی، نمی توان با توان محدود پرسنل یک یا چند اداره، این سرمایه بی بدیل را به نسل های بعد انتقال داد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد