باحضور استاندار کرمانشاه و نماینده اسلام آباد غرب صورت گرفت؛

بازدید از اراضی ١٠۶ هکتاری تخصیص یافته به طرح جهش تولید مسکن/ پیش بینی ساخت ١٠ هزار واحد مسکونی

کد خبر: 307413
|
23:14 - 1400/08/06
نسخه چاپی
بازدید از اراضی ١٠۶ هکتاری تخصیص یافته به طرح جهش تولید مسکن/ پیش بینی ساخت ١٠ هزار واحد مسکونی
باحضور استاندار کرمانشاه و نماینده اسلام آباد غرب از اراضی ١٠۶ هکتاری تخصیص یافته به طرح جهش تولید مسکن بازدید بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  مهندس بازوند استاندار کرمانشاه  امروز ششم آبان ماه با استقبال حیدری فرماندار، بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس و جمعی از مسوولین شهرستانی وارد اسلام آباد غرب شد.

 

 استاندار کرمانشاه در این سفر از دو پروژه توسعه شهری و زمین های ١٠۶ هکتاری ارتش و منابع طبیعی که با تصویب کمیسیون زیربنایی برای اجرای طرح جهش تولید و تأمین مسکن در اسلام آباد غرب اختصاص یافته، بازدید و بر لزوم انجام فرآیندهای اداری به منظور تسریع در واگذاری زمین رایگان جهت احداث مسکن و خانه دار شدن متقاضیان واجد شرایط تأکید کرد.

 

 مهندس بازوند در ادامه ضمن بررسی  طرح های مطالعاتی بهسازی و نوسازی بلوار یادگار امام (ه)، پل زیرگذر برف آباد و تعریض ورودی شهر به صورت میدانی محل اجرای این طرح ها را نیز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط بررسی کرد.

 

 در قالب طرح جهش تولید مسکن در اسلام آباد غرب دو زمین ۴٩ هکتاری ارتش و ۵٧ هکتاری منابع طبیعی در راستای ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تحویل رایگان زمین در محدوده و حریم شهرها به وزارت راه و شهرسازی جهت احداث مسکن و‌ تحویل به افراد فاقد مسکن اجرایی می شود.

 

 در این سفر دکتر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل راه و شهرسازی استان مهندس بازوند را همراهی نمودند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد