به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛

همایش فرهنگی هنری "قهرمان" در اسلام آبادغرب+فیلم و عکس

کد خبر: 307634
|
21:30 - 1400/10/13
نسخه چاپی
همایش فرهنگی هنری "قهرمان" در اسلام آبادغرب+فیلم و عکس
به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همایش فرهنگی هنری "قهرمان" در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همایش فرهنگی هنری "قهرمان" در اسلام آبادغرب برگزار شد.

در حاشیه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده نویسی خوشنویسی توسط هنرمند یداله ویسمرادی و طراحی زنده نقاشی توسط هنرمند منصور مرادی  همراه با نمایشگاه آثار برگزار شد.

 

در خاتمه این آیین تئاتر خیابانی “مردان بی ادعا” در مسجدجامع اسلام آبادغرب به اجرا درآمد. این نمایش هنری با نویسندگی و کارگردانی هنرمند ارجمند قباد دارابی و بازیگری هنرمندان عرفان دارابی، حسین باقرپور و قباد دارابی به نمایش گذاشته شد که حال و هوای معنوی به حضار بخشید.

 

همچنین به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی همایش فرهنگی هنری" قهرمان" با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان در تالار غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در  این مراسم شاعران شهرستان اسلام آبادغرب روح الله شرفی ، مهناز مرادی، احمد بساطی،  سمیه نیکخواه و سمیه شریفی اشعاری خود را در وصف سردار دل ها سردار حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

 

در این آیین از منصور مرادی هنرمند نقاش شایسته اسلام آبادغرب  که به صورت زنده در این مراسم به خلق اثر نقاشی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت تجلیل بعمل آمد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد