با حضور اساتید و هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی "مشق مولانا" در اسلام آباد غرب+ تصاویر

کد خبر: 307683
|
15:39 - 1400/10/25
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه خوشنویسی "مشق مولانا" در اسلام آباد غرب+ تصاویر
آثار خوشنویسی عرفان پیکری هنرمند جوان اسلام آباد غرب با عنوان عنوان "مشق مولانا" در مجتمع فرهنگی هنری غدیر افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب؛ قدرت نجفی نمایندگی بنیاد امام رضا؛  استاد مرادی نیا مدرس و عضو  انجمن خوشنویسان شهرستان اسلام آبادغرب و سعید نجف زاده رئیس انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب آثار خوشنویسی هنرمند جوان اسلام آبادغرب عرفان پیکری در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر گشایش یافت.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب با تبریک برگزاری این نمایشگاه خوشنویسی به هنرمند جوان اسلام آبادغرب گفت : برگزاری نمایشگاه های هنری کاری سخت و پر مشقت است و نیازمند نیازمند وقت زیادی است. 

 


وی از هنرمندانی که در این زمینه تلاش می کنند وقت زیادی را صرف برپایی این نمایشگاه کردند تقدیر و تشکر کرد و افزود: شایسته از زحمات تک تک این هنرمندان تقدیر کنم. 

 


در ادامه محمد علی مرادی نیا عضو انجمن خوشنویسان شهرستان با تشکر از همراهی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در برپایی نمایشگاه های خوشنویسی و حمایت از هنرمندان گفت: عرفان پیکری هنرمندی جوان و جویایی نام است که توانسته است آثار ارزشمندی را خلق کند؛ و با توجه به پتانسیل این هنرمند جوان در آینده می توانیم شاهد هنرنمایی این جوان باشیم. 


در این نمایش نمایشگاه ۲۵ اثر خوشنویسی با مضمون اشعاری از مولانا توسط عرفان پیکری با خط شکسته نستعلیق به نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر می باشد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ساعت ۱۶ از این نمایشگاه بازدید نمایند. 


عرفان پیکری از هنرمندان جوان خوشنویس اسلام آباد غرب است که در سال ۹۴ موفق به دریافت  مدرک ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران شده است. 

 

 

 

انتهای پیام/

ویرایش مطلب #307683

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد