رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسلام آبادغرب مطرح کرد:

راه‌های اصلی شهرستان اسلام آبادغرب باز است

کد خبر: 307692
|
09:08 - 1400/10/27
نسخه چاپی
راه‌های اصلی شهرستان اسلام آبادغرب باز است
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسلام آبادغرب گفت: با توجه به برفروبی و تلاش عوامل راهداری از شب گذشته تمامی راههای اصلی مواصلاتی شهرستان اسلام آبادغرب باز و تردد بصورت روان درجریان است.

 

بساط عسکری در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد:  با تلاش همکاران جهت اقدامات برفروبی و نمک پاشی جاده ها به ویژه گردنه های برف گیر از شب گذشته تمامی راههای اصلی مواصلاتی شهرستان باز هستند و تردد بصورت روان درجاده های شهرستان  درجریان است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسلام آبادغرب گفت: تمامی نیروهای راهداری اسلام ابادغرب با امکانات و دستگاه‌های برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح راه های شهرستان مستقر بوده و در حال ارائه خدمات هستند.

 

وی از جاده های روستایی مسدود شده  آماری ارائه نکرد و اعلام نمود: در پی بارش شدید برف در مناطق کوهستانی و تداوم بارش ها  از اوایل صبح امروز تلاش برای بازگشایی مسیرهای کوهستانی و روستایی آغاز شده و تا ظهر امروز این مسیرها نیز بازگشایی می شوند.

 

عسکری توصیه نمود: شهروندان عزیز از ترددهای غیر ضروری خودداری نمایند و در صورت نیاز لوازم ضروری را به همراه داشته باشند و از ایمنی و سالم بودن خودرو اطمینان حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد