با حضور مسئولین، دهیاران و شوراهای شهرستان برگزار شد؛

همایش جهاد تبیین در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308213
|
12:56 - 1401/02/25
نسخه چاپی
همایش جهاد تبیین در اسلام آبادغرب+تصاویر
همایش جهاد تبیین با حضور مسئولین، دهیاران، شوراها و اقشار مختلف بسیج شهرستان در تالار فرهنگیان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، همایش جهاد تبیین با حضور مسئولین، بخشداران، دهیاران، شوراها و اقشار مختلف بسیج شهرستان در تالار فرهنگیان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: نقش مردم در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی نقش بی بدیل و سازنده و تعیین کننده ای بوده و هست، اساسا" انقلاب نظام و این سرزمین متعلق به ملت ایران است و در هر کاری نقش مردم در کنا فعالیت ها و اجرای برنامه وجود داشته خروجی آن مثبت و اثر بخش بوده است.

 

وی افزود: تاریخ درخشان دوران دفاع مقدس بعنوان یک تجربه موفق که ملت ما در کنار هم در یک صف متحد برای دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی و ایران سرافراز جنگیدند و خون دادند و از تمامیت ارضی و ناموس و شرف این سرزمین دفاع کردند و این بعنوان یک گنچینه گرانبها در تاریخ این سرزمین پروفروغ و ماندگار گردید.

 

 

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به نقش آفرینی مردم در عرصه های مختلف، سیاسی، اجتماعی و ... من جمله شرکت در انتخابات های مختلف در طول انقلاب، گفت: هم اکنون نیز کشور در شرایط فعلی در جنگ تمام عیار با دشمنان در جبهه های جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی و جنگ سخت مقابله می کند.

 

وی افزود: ایران اسلامی از نظر منابع طبیعی و اقتصادی و در زمینه منابع انسانی و استعدادهای درخشان یک کشور غنی و قدرتمند می باشد و دشمنان نمی خواهند ملت ما استقلال داشته باشند و بدنبال این هستند که راه های وابستگی ملت را پیدا کنند و شرایط به گونه ای رقم بخورد که منافع استکبار و استعمار تأمین شود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در همایش جهاد تبیین در جمع مسئولین، دهیاران، شوراهای شهرستان اظهار کرد: دولت در مبارزه برعلیه  ویروس کرونا عملکرد موفقی داشته است و امروز با تبیین شرایط و تشریح عملکرد های خوب دولت نباید اجازه بدهیم، مردم تحت عملیات روانی دشمن قرار بگیرند.

 

 

 

وی با بیان اینکه؛ طرح اصلاح یارانه ها دست مفسدین اقتصادی را کوتاه می‌کند، گفت:  یارانه از جیب دلالان و منفعت طلبان گرفته شده و به مردم داده می شود، اما تا پیش از این مردم یارانه های پنهان را نمی دیدند و برخی از این سوء استفاده می کردند و کالاهای مردم که با یارانه دولتی خریداری می شد قاچاق می کردند.

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: باید قدر امنیت و شرایط خوب کشور دانسته شود چون اکنون کشورهای همسایه و جهان درگیر جنگ نظامی و جنگ غذایی هستند، اما جمهوری اسلامی با اقتدار امنیت همه جانبه مردم را فراهم نموده است، دولت و مسئولین هم در بین مردم هستند و کمبودها و مشکلات را در اسرع وقت برطرف می کنند.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این همایش عنوان کرد: با اعمال تحریم های ظالمانه بر علیه نظام اسلامی و برخی سیاست های غلط دولت های گذشته، سلطان های مختلف قاچاق شکل گرفت و اکنون مردم نیز در کنار دولت و دستگاه های نظارتی وظیفه دارند با آنها مبارزه کنند.

 

 

وی افزود: مردم مهمترین نقش را در کنترل بازار دارند، مردم بجای هجوم آوردن به فروشگاه ها اکنون در فصل گرم سال نخریدن برخی کالاهای یخچالی باعث فاسد شدن آنها می شود و دلالان مجبورند با قیمت پایین کالاها را روانه بازار کنند.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: استعمار و استکبار جهانی بدنبال ایجاد قحطی کاذب در جهان هستند، دشمنان در جنگ دوم جهانی در ایران قحطی راه انداختند و ۹ میلیون نفر از مردم از بین رفتند، همین دشمنان در این برهه زمانی بدنبال تحریف واقعیت های جامعه و ترکیب دروغ و راست برای افکار عمومی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: امنیت اولین نیاز جامعه ماست و در کنار آن سایر نیازها و استعدادها شکوفا می شود، برخی دشمنان در حال ترور اقتصادی مردم هستند و مردم با صبر و تحمل می توانند تودهنی به دشمنان خارجی و منافقین داخلی بزنند و دولت هم در کنار مردم است.

سرهنگ سلطانقلی  با اشاره به سنت امتحان و آزمایش مومنان از سوی پروردگار، گفت: خداوند به صابرین بشارت داده و از این پیچ تاریخی نیز با سرافرازی عبور خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد