با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مسئولین شهرستان/

آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 308232
|
12:29 - 1401/02/28
نسخه چاپی
آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مسئولین شهرستان، آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مسئولین شهرستان، آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 مراسم تکریم و معارفه دکتر محمد رضا نادری و دکتر محمد علی خدایی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب امروز با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و  مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

 دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم اظهار کرد:  در شهرستان اسلام آباد غرب با تلاش همکاران ما در شبکه بهداشت درمان شهرستان و همراهی همه جانبه فرماندار شهرستان در شرایط بحرانی مقابله با کرونا به بهترین نحو ممکن عمل شد که بسیار قابل تقدیر است.

 

وی افزود: در اکثر کشور ها با وجود صرف هزینه های هنگفت برای مقابله با کووید ، بسیار منفعل عمل کردند و مرگ و میر ناشی از موارد ابتلا به این بیماری نسبت به کشور ما خیلی بیشتر بود.

 

 

شکیبا گفت: در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا  بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی با تمام توان و با آمادگی کامل در کنار همکاران ما بودند و با همراهی این عزیزان خدمات ارزشمند و بسیار مهمی در راستای کنترل بیماری و مهار آن در کشور انجام شد.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه بیماری کرونا در حال حاضر به خوبی مهار شده است ، اما رعایت پروتکل ها باید همچنان جدی گرفته شود و واکسیناسیون نیز همچنان ادامه دارد،  البته تعداد مراجعین جهت واکسیناسیون کاهش یافته که باید با  جدیت بیشتر دنبال شود و واکسیناسیون باید به صورت فعال در درب منازل ، سیاری و فراخوان صورت گیرد.

 

 

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب  نیز در این آیین گفت: پرسنل زحمتکش و پر تلاش در حوزه بهداشت و درمان مدت زیادی است که برای حفظ سلامت  جامعه تلاش و فعالیت دارد و خدمات یکایک این عزیزان قابل تقدیر است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان اسلام آباد غرب قطب درمانی غرب استان  است، میتواند در حوزه بهداشت و درمان نقش مهمی را در استان ایفا کند بنابراین نیازمند توجه بیشتری است.

 

فرماندار ادامه داد:  از زحمات دکتر نادری که از مدیران شایسته و از جنس خود مردم و فردی تلاشگر و دلسوز هستند و همواره با هماهنگی شورای اداری در ارتقای شهرستان اسلام آبادغرب قدم های موثری را برداشته اند بسیار سپاسگزارم،  دکتر خدایی هم تخصص دارد و هم تعهد و  امیدواریم بتواند گام های موثری در حوزه بهداشت و درمان برای شهرستان بردارد.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از زحمات دکتر نادری برای دکتر خدایی آرزوی موفقیت نمود و گفت: سپاه و بسیج در کنار دیگر ارگان ها و نیروهای مسلح همانطور که در بحران هایی نظیر سیل، زلزله و کرونا در کنار جهادگران سلامت مشغول خدمت و مبارزه بوده اند از این پس نیز در کنار مدیریت جدید آماده خدمتگزاری به مردم هستند.

وی با برشماری برخی مشکلات و کمبودهای شهرستان در زمینه بهداشت و درمان از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه درخواست نمود که مسئولین استانی به وضعیت سلامت مردم شهرستان اسلام آبادغرب توجه بیشتری نمایند.

 

در ادامه هوشنگ رزمدیده رئیس خانه مشارکت سلامت شهرستان اسلام آباد غرب و نایب رییس خانه مشارکت سلامت استان کرمانشاه با تبریک مسئولیت های جدید به دکتر نادری و دکتر خدایی، از زحمات دکتر نادری تقدیر نمود و برای دکتر خدایی آرزوی موفقیت بود.

وی افزود: از ویژگی های مثبت دکتر نادری تعامل با شورای اداری و انتقاد پذیری ایشان بود، قطعا هر مدیری دوست دارد در دوران خدمتش بهترین عملکرد را داشته باشد و این نتایج مثبت نتیجه تلاش و زحمات شبانه روزی ایشان است.

رزمدیده در اولین مطالبه خانه مشارکت سلامت و موسسات مردم نهاد شهرستان گفت: ویترین شبکه بهداشت و درمان هر شهرستان اورژانس بیمارستان است و تمام نارضایتی های مردم شهرستان در بحث اورژانس بیمارستان اسلام آباد است که نیاز به مساعدت و اهتمام بیشتری از سوی مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان دارد.

 

در ادامه این مراسم دکتر محمدرضا نادری با ارائه گزارشی از عملکرد 12 سال حضور خویش در شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت:  سواد سلامت باید منتج به تغییر رفتار در جامعه شود و ما به دنبال این هستیم که سطح سواد سلامت جامعه را بالا ببریم تا هم افزایش کیفیت زندگی و هم امید به زندگی افزایش یابد.

وی از تمام عزیزان که در راستای خدمت به مردم همکاری داشته اند من جمله شورای تأمین، شورای اداری، قرارگاه شهید سلمانی، موسسات مردم نهاد، رسانه ها و همکاران خویش تقدیر و تشکر نمود .

 

در خاتمه دکتر محمدعلی خدایی رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان  اظهار کرد: از آنجا که فعالیت در حوزه بهداشت و درمان یک کار جمعی است و برای فعالیت مطلوب و اثر گذار در این حوزه نیازمند همکاری و یاری تمامی مسئولان شهرستان، سمن ها و مردم شهرستان هستیم.  

 

وی با اشاره به تابلو اورژانس شهید دکتر فتاحی بر سردر بیمارستان امام(ره) اسلام آبادغرب گفت: به طور قطع راه کسانی که از جان و مالشان در راه رفاه بندگان خداوند قدم برداشته اند همیشه جاودانه می ماند، خدمات ارزنده دکتر نادری شایسته تقدیر است و ایشان در شهرستان اسلام آباد غرب خدمات بسیار ارزشمند ی را انجام دادند و امیدوارم بتوانم با تمام توان ادامه دهنده این راه باشم.

 

 بیمارستان شهرستان اسلام آبادغرب بعداز بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه از لحاظ درمانی رتبه دوم و نیز قطب درمانی غرب استان است و از آنجا که از استانهای همجوار مانند ایلام نیز به این مرکز مراجعه می شود نیازمند توجه بیشتری است.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد