امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

آقای استاندار با ادبیات تحقیرآمیز "حسن روحانی" با مردم سخن نگوئید/ منتقدین منصف لال نیستند

کد خبر: 308391
|
10:38 - 1401/04/04
نسخه چاپی
آقای استاندار با ادبیات تحقیرآمیز "حسن روحانی" با مردم سخن نگوئید/ منتقدین منصف لال نیستند
امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان در واکنش به سخنان استاندار گفت: آقای استاندار با ادبیات تحقیرآمیز دولت قبل و حسن روحانی با مردم سخن نگوئید،منتقدین منصف لال نیستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه سوم تیرماه 1401  با تبریک هفته قوه قضائیه و تشریح وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور و جهان اظهار داشت: اخیرا" سخنانی از استاندار محترم کرمانشاه شنیدم که جای بسی تأسف دارد، باید اولین کارت زرد را در این قضیه به استاندار کرمانشاه بدهیم که چرا باید منتقدین خودتان را لال خطاب کنید، این، آن چیزی نبود که ما از استاندار دولت انقلابی، حزب الهی و جوان انتظار داشتیم، چون منتقدان منصف هیچ وقت لال نبوده اند شاید مشکل در جای دیگری بوده است!

 

 

وی عنوان کرد: استاندار کرمانشاه در زمان آغاز به کارشان در جمع خبرنگاران گفت: من خبرنگاران استان کرمانشاه را انسان های متعهد و دارای اخلاص در کار می دانم، آنها امانتداران صدیقی هستند، اما امروز وقتی با برخی نقدها مواجه می شوند مخاطبین خودشان را "لال" خطاب می کنند، از ادبیات تحقیرآمیز دولت قبل و حسن روحانی استفاده می کنند و این زیبنده دولت انقلابی نیست!

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: پیش از این از استاندار خواسته شد که همچون رئیس جمهور گزارش 100 روزه خودشان را به مردم کرمانشاه ارائه دهند که ندادند، نزدیک به شش ماه از شروع به کار ایشان می گذرد؛ گزارش 200 روزه را بدهید.  آیا اصلا" نقشه راهی برای مدیریت این استان وجود دارد یا خیر؟

 

 

وی ادامه داد: اولین جایی که مردم برای دیدن عملکرد مدیریت ارشد استان مراجعه می کنند “پورتال استانداری” است که تنها چیزی در صفحه اول می بینید؛ استاندار: بهمن امیری مقدم و پایین هم شماره تماس... و گزینه دیگری هم بعنوان “گزارش عملکرد” هست که با باز کردن لینک مربوطه پاراگرافی با چندین غلط املایی درخصوص شفافیت توضیح داده شده و همچنین درخصوص شایسته سالاری که هم در عمل و هم در نوشتار دچار اشتباه بوده!  

 

امام جمعه شهرستان عنوان کرد: گزینه های دیگری نظیر اسناد مالی، قراردادها، املاک و دارایی های غیر منقول، مدیران دستگاه ها و ... در سایت استانداری قرار داده شده که هیچ کدام از این گزینه ها فعال نمی باشند، این چه شفافیتی است؟ مردم چطور بر عملکرد شما وقوف پیدا کنند گرچه تلاش هایی انجام شده و زحماتی کشیده شده که کسی نمی تواند منکر آن باشد؟ اما آیا نباید اطلاع رسانی درست، دقیق و شفافی نسبت به همین مواردی که در سایت استانداری زده اید انجام شود؟

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی چند سوال مطرح کردند و از استاندار محترم پاسخ خواستند: تکلیف پروژه راه‌آهن چه شد؟  چند مجوز سرمایه‌گذاری صادر شده؟  چه میزان از توان بخش خصوصی استفاده شده؟  چند واحد تولیدی نیمه فعال و تعطیل فعال شده؟ چقدرشغلایجاد شده؟ در بخش جهش مسکن که شعار اصلی دولت  است چه اتفاق خاصی در استان افتاده است؟ قول شروع به کار  ۱۸هزار واحد مسکونی تا پایان سال چه شد؟ چه کار اجرایی و عملیاتی در شهرستان اسلام آبادغرب اتفاق افتاده است؟ غیر از برخی از پروژه ها که کار غیرکارشناسی انجام شده و تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است ؟! 

 

 

وی تصریح کرد: ما واقعا" در ارتباط با وضعیت و آینده استان نگرانیم، اگر شما هم مثل دیگران پیش از شما ما را "دلواپس" خطاب نکنید ما دلسوز شما هستیم و توقع مان از شما بعنوان استاندار انقلابی بالاست و ما لال نبودیم، بسیاری از مسائل را که برای استان و این مرز و بوم و شهرستان لازم بوده به سمع و نظر شما رساندیم.

 

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: استاندار کرمانشاه درخصوص انصابات گفتند که ما برای انتصاب مدیران تصمیم انقلابی خواهیم گرفت و ما همچنان منتظریم و ماه هاست که منظریم و باز هم منتظر خواهیم ماند تا بگویید چه اتفاقی درخصوص این تصمیم انقلابی صورت گرفته است؟

 

 

وی بیان داشت: چرا باید بسیاری از پست ها و سمت ها در استان، استانداری و فرمانداری اسلام آبادغرب خالی باشند؟ این شهرستان صنعتی چرا باید پست های کلیدی و مسئولین ویژه پیگیری آن بلاتکلیف باشند؟ چرا باید اینگونه با مسئولین سخن بگویید که شرط واسپاری مسئولیت کرمانشاهی بودن و کرمانشاه را دوست داشته باشند؟ مگر می خواهیم شعر بگوییم!  بلکه عملا" باید بدنبال حل مشکلات مردم باشیم، این توقعی است که مردم بعنوان مطالبه از "امام جمعه " می خواهند تا به سمع و نظر شما برسانم ولو اینکه شما کراهت داشته باشید و از این مطلب راضی و خرسند نباشید.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی اظهار کرد: بنده بعنوان یک امام جمعه دوست ندارم منفعل باشم و فقط از مسئولین تقدیر و تشکر نمایم چون مردم امام جمعه تشریفاتی را قبول ندارند و در هر کجای کشور باشد امام جمعه باید بدنبال مطالبات مردم باشد و اگر غیر از این باشد جدایی بین مردم و روحانیت اتفاق خواهد افتاد و ما هم خدای ناکرده مثل ]روحانیون[ عربستان  فقط از مسئولین کشور تعریف و تمجید نمی کنیم و انشاءالله چنین نبوده و نخواهد بود.

 

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد خطاب به فرماندار اسلام آبادغرب گفت: جناب آقای مهندس کرمی ما شما را شخصی لایق و دلسوز می دانیم، یک ملاک را برای انتصاب همه مدیران باید بدانیم و آن اینکه افرادی که به شدت خودشان را تشنه خدمت به مردم نشان می دهند، پافشاری، لابی و با هر کس و ناکسی لایزنی می کنند اینها گزینه های خوبی نیستند، باید بدنبال کسانی باشیم که خاموش هستند و بدنبال مسئولیت نمی روند.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها