پولادگر: دبیر توهین و سفسطه می کند؛ سیستم او متلک پرانی است/ دبیر: آتش به اختیارم، پولادگر دروغ می گوید

کد خبر: 308394
|
16:32 - 1401/04/04
نسخه چاپی
پولادگر: دبیر توهین و سفسطه می کند؛ سیستم او متلک پرانی است/ دبیر: آتش به اختیارم، پولادگر دروغ می گوید
پولادگر: دبیر توهین و سفسطه می کند؛ سیستم او متلک پرانی است/ دبیر: آتش به اختیارم، پولادگر دروغ می گوید : مجمع سالیانه و عمومی فدراسیون کشتی در آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی از ساعت ۱۴ امروز (شنبه - ۴ تیرماه) در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی المپیک با حضور اعضا صورت گرفت.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده این نهاد و نصرالله پری‌چهره، مدیرکل دفتر امور مشترک توسعه فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در کنار سایر مدعوین در این مجمع حضور به‌هم رساندند. محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در مجمع حضور یافت.

 

*دبیر: حرمت وزیر را نگه می‌داریم

در ابتدای این مجمع و پس از پخش قرآن کریم و سرود ملی، رئیس هیات کشتی استان البرز با مرور برخی از بندهای اساس‌نامه مصوب اتحادیه جهانی فدراسیون ملی در حضور سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان؛ نماینده وزارت‌خانه را ناظر مجمع دانست.

دبیر پس از این نظر گفت: نمی‌توانیم در اساس‌نامه مصوب اتحادیه جهانی دست ببریم و مثل فوتبال هستیم. باید مطابق با آن عمل کنیم تا از خطر تعلیق جلوگیری شود. حرمت وزیر را نگه می‌داریم و به ایشان می‌گوییم با رای مجمع رئیس مجمع باشند؛ اگرچه به ما هیچ پولی نمی‌دهند!

 

*خیرآبادی: اول مشخص شود پولادگر دوست کشتی است یا دشمن کشتی/ موسایی: نمی گذاریم دبیر را از ما بگیرید

جمشید خیرآبادی گفت: اول مشخص شود پولادگر دوست کشتی است یا دشمن کشتی؛ رئیس مجمع باید کسی باشد که وضعیتش نسبت به کشتی مشخص شده. ۱۱۲ مدال جهانی و المپیک داریم، آیا بودجه مصوب فدراسیون در این حد است؟ اول این را روشن کنیم بعد رای‌گیری.

موسایی، نماینده هیات کشتی فارس هم گفت: مجمع اجازه نمی‌دهد که آقای دبیر را از ما بگیرند؛ مثل آقای خادم. وزارت ورزش و جوانان مشخص کند کشتی را می‌خواهد یا نه. ۸۰ درصد مدال‌های جهانی و المپیک را ما داریم اما خبر بودجه ندادن را رسانه‌ای می‌کنند.

 

*پولادگر: دوستان یک‌طرفه و زود قضاوت کرده‌اند

پولادگر پس از شنیدن اظهارات اعضای مجمع عنوان داشت: از اساس‌نامه این مجمع بی‌اطلاع هستم، ما یک اساس‌نامه تیپ مصوبه هیات وزیران و مجلس خبرگان داریم. مصوبه هیات وزیران می‌گوید رئیس مجمع، وزیر ورزش است. دوستان یک‌طرفه و زود قضاوت کرده‌اند. خوب نیست که حرف‌های دیگران را نشنویم. امروز دستورجلسه داریم و چیزی جز این درست نیست. عین این دستور پیش می‌رویم.

دبیر در این حین گفت: پیشنهاد من خود آقای پولادگر است. سپس او با قیام افراد به عنوان رئیس انتخاب شد.

 

*حمله دبیر به مشاور وزارت: به خدا اگر تو قانون بلد باشی!

پس از ارائه گزارش حساب‌رسی توسط حساب‌رس مستقل فدراسیون کشتی، پرسشی توسط مشاور وزارت ورزش و جوانان در حساب‌رسی امور مجامع صورت گرفت که با اظهارنظر علی‌رضا دبیر همراه بود و وی گفت که هر موقع صورت سایر فدراسیون‌ها را آوردی، نظر شما را بررسی می‌کنیم.

مجدداً مجادله‌ای لفظی بین شکرشکن و دبیر صورت گرفت و درخواست مستند و قانون داشت. در این بین پولادگر سعی داشت دبیر را آرام کند که دبیر درخواست داشت تا ادله قانونی ارائه شود.

شکرشکن درخواست داشت که امضای اعضای هیات رئیسه باید ۱۱ تا باشد که ۹ تاست؛ دبیر هم گفت: تو بگو به دنبال چه هستی تا من به تو بدهم، در این فدراسیون که ترنوبل مالی‌اش بالاست دنبال چه هستی؟! با کلمات بازی نکن؛ من که می‌دانم ایراداتت همه اشتباه است، جواب اضافه نمی‌خواهم فقط استانداردهایت را نشان بده. به‌خدا اگر تو قانون را بلد باشی! نمی‌دانم قبلا کجا بوده‌ای؛ یک روزی این فدراسیون بیش از ۳۰ میلیارد تومان بدهی داشته، این عوض بارک‌الله شماست. ایرادی بگیر که کلاس مجمع پائین نیاید؛ تو عضو کدام جامعه هستی؟! گیرِ الکی نده و بنشین.

وی ادامه داد: عملکرد فدراسیون ۱۳۱ میلیارد و بالاترین بوده؛ مبالغ و گزارش مشخص است و من نباید دفاعی بکنم. سوال شما مستند نیست. ما پس از ۳ سال مقبول مجمع هستیم.

 

*پولادگر: آقای دبیر، شما توهین می کنید/ دبیر: شما با همه‌چیز مخالف هستید

سپس رای‌گیری برای تایید گزارش مالی را دبیر انجام داد که این مسئله با اعتراض پولادگر همراه شد و او گفت: شما توهین می‌کنید و حرف خودتان را می‌زنید.

دبیر گفت یعنی شما بچه هستید؟ پولادگر گفت: متاسفم.

معاون وزیر ورزش با این رای گیری مخالفت داشت و دبیر گفت که شما با همه‌چیز مخالف هستید. عملکرد فدراسیون ۱۳۱ میلیارد و بالاترین بوده؛ مبالغ و گزارش مشخص است و من نباید دفاعی بکنم. سوال شما مستند نیست. ما پس از ۳ سال مقبول مجمع هستیم.

سپس رای‌گیری را دبیر انجام داد که این مسئله با اعتراض پولادگر همراه شد و او گفت: شما توهین می‌کنید و حرف خودتان را می‌زنید.

پولادگر گفت بحث من این است پولی امسال جابه‌جا شده و کتمان می‌شود، که خود مشاور وزارت‌خانه هم گفت چنین بحثی نبوده و بحث افشاست.

دبیر گفت: آقای شکرشکن باید روی لوح مهر، شرکت توسعه و بحث ارزش افزوده صحبت می‌کردی اگر کارشناس هستی. پاشنه آشیل فدراسیون‌ها پس از مالیات، همین ارزش افزوده است.

سپس دبیر رو به پولادگر گفت: اگر قانع شدید، مجدد رای گیری کنیم. پولادگر گفت من قانع نشده‌ام و دبیر هم پاسخ داد شما درباره کشتی اصلا قانع نمی‌شوید.

در ادامه حمید یاری از شخص پولادگر خواست تا درباره مسئله بودجه و قضیه پیش‌آمده شفاف‌سازی شود. پولادگر نپذیرفت و گفت که روی بند ۷ صحبت می‌کنم؛ نه بند ۴.

 

*من آتش به اختیارم!

دبیر در ابتدای ارائه گزارش مالی گفت: آقای سعیدی ۶ میلیارد بودجه کشتی را ۸ میلیارد کردند و یک ۸ میلیارد هم از سمت یارانه‌ها گرفته‌ایم. مستقیم نمی‌شد به ما بدهند و از حساب کمیته ریختند. گفته‌اند ۲۷ میلیارد خارج از ردیف بودجه؛ نوبخت از یک ردیفی ۲۰ تا را به ما داد اما چون مستقیم نمی‌شد، به حساب وزارت ریختند و ما مُردیم تا آنرا بگیریم. سری دوم برای ۷ میلیارد از حساب کمیته گرفته‌ایم.

دبیر ادامه داد: من آتش به اختیارم و روی حرف کارشناسی جلو می‌روم، کشتی یک فدراسیون است که زیر مجموعه وزارت است و یکی هم خود کشتی؛ کشتی از ورزش ایران بزرگ‌تر است و فرهنگ ماست اما مثلا تکواندو ورزش کره هست. باید شفاف‌سازی شود،

علی‌رضا دبیر در بخش بعدی مجمع سپس به ارائه گزارش سالیانه پرداخت و عنوان داشت: از نظر من مدال یعنی مدال المپیکی؛ ان‌شاالله به هر دوره ۶ مدال طلا برسیم. البته که باید در کشتی آزاد قهرمان جهان می‌شدیم. تیم دوم و سوم ما به قهرمانی آسیا اعزام شده در حالی که تیم‌های آسیایی با تیم‌های اول آمدند. هیچ کشتی‌گیری برای المپیک ۲۰۲۰ و جهانی ۲۰۲۱ نمی‌تواند بگوید حق من خورده شده؛ چرخه‌ای طراحی کرده‌ایم که طبق آن ملی‌پوش انتخاب می‌شود.

وی افزود: الان ظرفیت خانه‌های کشتی از ۱۰۰ نفر به ۲۲۵ نفر رسیده و حدود ۸۰ تای دیگر هم اضافه خواهد شد. الان از همه‌جای دنیا به ما ای‌میل اردو می‌دهند و نونهالان هم از اردو نمی‌روند. یک کشتی‌گیر تاجیک نایب‌قهرمان قرقیزستان هم از من بابت حدود ۱.۵ ماه تشکر کرد. تا زیرساخت درست نباشد، فنی جلو نمی‌رود. برنامه فقط مسابقه نیست، باید طرح جامع توسعه داشت. تیم برای قهرمانی المپیک باید برنامه عمرانی داشته باشد. باید پولادگر به فدراسیون کشتی بیاید که ببیند و حس را بگیرد، نوبخت و سجادی آمده‌اند و می‌دانند. همین الان اردوی والیبال ترکیده و شانس آورده‌اند که کسی در اردو نیست. آیا من لاکچری زندگی می‌کنم؟ جای خوب برای کشتی‌گیران درست کردن یعنی لاکچری؟

وی افزود: من باید کار فنی و عمرانی را با هم داشته باشم. ۳۵ قهرمان جهان و المپیک برای مسابقات نظر داده‌اند. کار خوب بسط پیدا می‌کند؛ هفته پیش در مازندران ۸ باشگاه از فرمانده سپاه گرفتیم. خانه کشتی صدرزاده ۲۰ سال رایگان شده، خانه کشتی هادی ۱۴ سال و جهانبخت هم ۱۸ سال. ۲ میلیارد برای آشپزخانه کشتی کمک جمع کردم، از وزارت نبوده.

*تا لامپ و کاسه توالت 7 تیر را ما برده‌ایم!

دبیر با اشاره به اتفاقات هیات کشتی تهران بیان کرد: برای دوستان سوال بود چرا رئیس هیات کشتی تهران را برداشته‌ام. من با کسی تعارف ندارم؛ اگر کار نکردم، مرا بردارید. دعوای من با پولادگر هم بر سر نفعش نبوده. ۱۱ سال مشخص نبود درآمد سالن کشتی ۷تیر کجا‌می‌رود، با هزار بدبختی یک میلیارد دادیم که وی گفت ۳ میلیارد نیاز است. تا لامپ ۷تیر و کاسه توالت را ما برده‌ایم. اداره کل تهران با حراست‌ها نشست تا درب‌ها قفل شود و ۵ میلیارد جنس بیرون نرود!

وی افزود: ۱۱۳ نفر در فدراسیون حقوق می‌گرفته‌اند؛ امروز ۳۱ نفر قراردادی داریم و ۴ نفر پیمانی ولی در کارگاه‌های فنی ما بالای ۲۵۰ نفر نان می خورند که از بودجه عمرانی حقوق می‌دهیم و این لطف خداست.

 

*یک سوم بودجه می گیرم؛ روی معده حرف نمی‌زنم
دبیر در ادامه به بحث بودجه کشتی پرداخت و گفت: سال ۹۵ عملکرد فدراسیون ۲۹ میلیارد بوده و سال ۹۷ آخرین سال خادم، شده ۳۱ میلیارد. از ۹۸ به ۳۸ میلیارد و نیم رسیده و امروز شده ۱۳۱ میلیارد تومان. کشتی زیر ۱۵۰ میلیارد نمی‌چرخد. از این ۱۳۱ میلیارد که ۳ برابر سال قبل شده، تمام بدهی فدراسیون را داده‌ایم. کم‌تر از یک‌سوم نیاز ما را داده‌اید، همان‌ها را می‌خواهید صفر کنید؟! ۴ ماه از سال گذشته و هنوز بودجه مجلس روی کاغذ است.

وی افزود: سایر فدراسیون‌ها بدانند من یک سوم بودجه‌ام را می‌گیرم. ۳۸ میلیارد و نیم هزینه از اول سال داشته‌ایم و می‌گویید ۴ میلیارد داده‌اید. تازه خوزستان و مازندران جام برگزار کرده‌اند. دیشب با بذرپاش صحبت کرده‌ام؛ این ۷۰ میلیارد تبصره ۱۴ مشخص نیست داده شود یا نه. بودجه خودمان را چطور می‌گویید نه؟ وزارت ورزش بودجه‌اش بشود ۵ برابر، ما رقیب کسی نیستیم و هر کسی بر اساس آورده‌اش باید برداشت کند. ما بالای ۳۰۰ مدال جهان و المپیک داریم. هر شاخصی باشد ما بالای ۸۰ درصد جلو هستیم. فرنگی ما پارسال به تنهایی قوی‌ترین و موفق‌ترین فدراسیون بوده، چرا کسی اعلام نکرده؟ در شاخص کمیته المپیک همین تکواندو ۸۰۰ آورد و سقف ۱۰۰۰ بود اما من بالای ۳۰۰۰ بوده‌ام. تکواندو، کاراته و وزنه تاج سر ما هستند اما شاخص‌ها را مشخص کنید. این ۳ رشته روی هم ۶ سهمیه المپیکی گرفته‌اند و من یک تیمم ۶ سهمیه. من روی معده حرف نمی‌زنم.

 

*مصوب کنید ما زیر نظر وزارت نفت یا وزارت دفاع برویم!/ پولادگر بالاخره تایید کرد!

دبیر تاکید کرد: واقعا امروز مصوب کنید ما زیر نظر وزارت نفت یا وزارت دفاع برویم، اگر قرار است بودجه را صفر کنید و باز هم مواخذه کنید. پارسال با ۱۴۵۰ نفر بیشترین اعزام را داشته‌ایم. تیم قزاقستان رفته، محمد بنا خسته شده. شورای برون‌مرزی می‌گوید چرا ۵ مربی می‌برید؟!حرفه‌ای حرف بزنیم، باید کشتی‌گیران را بپائند. من و حمید سوریان هرجا برویم حتی با حراست عین حمال کار می‌کنیم! یک سرمربی و ۲ مربی تصویب شده که من قبول نمی‌کنم. بنا حق داشت، چون من نتوانستم ماساژور بفرستم. پژمان درستکار خودش را کشت، سیستم ما لاکتیکی است و باید با ماساژ دربیاید. نمی‌دانم سیستم تکواندو چه بوده، یکی از آن اعضای شورا مگر شورت ورزشی پوشیده؟ یکی از کارهای من نگه داشتند محمد بنا، حمید سوریان و درستکار بوده که نخبه هستند. اولین خواهش از رئیس مجمع این است که مصوبات هیات رئیسه فدراسیون کشتی را تایید بکنید.
این مسئله با تایید اعضا و امتناع پولادگر همراه بود که دبیر گفت: آن روز هم ۳ ساعت من روضه خواندم ولی شما گفتید تصمیمم را گرفته‌ام و صفر.
در یکی از این مصوبات هم بالاخره سیدمحمد پولادگر دستش را به نشانه تایید بالا برد که نخستین رای مثبت او در این مجمع بوده و با تشویق حضار هم همراه بود.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: عزیزی گفت سال ۹۹ من ۳ میلیارد هزینه کرده‌ام، او نه به اداره‌کل و نه به وزارت‌خانه اجاره می‌داد. توافق کردیم که این ۳ میلیارد، یک میلیارد نقد بدهیم و ۲ میلیارد هم هبه. شورا به ما یاد داده همه‌چیز را بنویسیم. همه روزی می‌رویم؛ یک روزی شرکت توسعه بابت آن زمین پاسارگاد حتی ۱۰۰۰ متر هم زمین نمی‌داد. امروز ۲ هکتار این‌ور دست ماست. پولادگر به من می‌گفت وقتی پول نداری، ماساژور نبر اما من قرض می‌گیرم و می‌برم. اعتبارات وزارت ورزش در حد اعزام‌های ما هم نیست.

وی افزود: در بحث توکن می‌خواهیم ورود کنیم که سند عکس‌های دیجیتالی است. همراه‌اول با ۳ ورزش اول ایران قرارداد بسته البته هنوز قطعی نشده. پاسارگاد زمانی سالی ۳ میلیارد می‌داد، مجوز بگیریم که تا ۳، ۴ روز آتی مدیرعاملش امضا کند و بیمه سامان.
 

*پولادگر: سیستم دبیر متلک‌پراکنی است؛ رشد کرده ای و به من توهین می کنی
محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مجمع گفت: دبیر در حق من خیلی کم لطفی کرد. از ساعت ۷ و نیم در جلسه بودم و یک لحظه تنفس نداشتم الان هم ۲ ساعت صحبت کردید نه من کشش دارم ادامه بدهم نه شما. قطعا کشتی ورزش اول ماست اما همه ورزش ایران نیست. کشتی زحمات زیادی کشیده و افتخار زیادی کسب کرده اما من باید پاسخگوی ۴۸ فدراسیون باشم که ۲۸تایش المپیکی هستند. همانهایی که طلای المپیک گرفته‌اند هم از من مطالبه دارند. در المپیک سیدنی کشتی یک طلا گرفت و وزنه برداری ۲تا. آتن کشتی طلا نداشته و تکواندو طلا گرفته. پکن فقط تکواندو طلا گرفت و در لندن تعداد طلاهای وزنه برداری از کشتی بیشتر شد. در ریو وزنه ۲ طلا و کشتی یکی داشته اما رشته‌های دیگر هم طلب دارند. عدالت اصلی در جهان تعادل است و باید در هزینه‌ها رعایت تعادل بکنیم. من هم دوست دارم همه ورزشکاران ماشین اختصاصی هیوندای داشته باشند آیا برای همه هست؟ بعضی هزینه‌ها غیرضروری است. این که بگویید از کمک‌های وزارت نیست که درست نیست. هر چه احترام می‌گذاریم دبیر جدل با تخصص می‌کند، من بلد نیستم. سیستم دبیر متلک‌پراکنی است. دبیر در شورا یاد گرفته. آشپزخانه‌ای که ساخته‌اید سلیقه شماست، بودجه کشور است. دبیر وقتی جدل چند روز پیش رخ داد، فقط میرکاظمی را پشت تلفن نکشاند. ارتباطات او خیلی خوب است و وزیر را یک نماینده مجلس تهدید می‌کند.

وی با اشاره به مبحث بودجه افزود: این بودجه از سمت مجلس ابلاغ شده و نمی‌دانم جداست یا نه. بودجه قهرمانی سال گذشته کل فدراسیون‌ها از سوی سازمان برنامه ۳۷۷ میلیارد بوده از این مبلغ ۲۷۵ میلیارد تخصیص داده شده. فدراسیون کشتی بیش از ۱۰چدرصد بودجه گرفته. دبیر به من اجازه صحبت نمی‌دهد و خسته شده‌ام. دشمنی با کشتی نداریم و همواره قصد حمایت داریم. من به عنوان نماینده دولت هستم و این ادبیات کم‌لطفی شماست. ۳۹ میلیارد پرداخت شده سال گذشته. همین بودجه صفر را کشتی تاکنون ۴.۵ میلیارد گرفته، بیش‌ترین رقم بین همه فدراسیون‌ها. بودجه سال گذشته ۲۷۷ میلیارد محقق شده و برخی از آن‌ها را به ۸۵ درصد با زحمت رساندیم اما کشتی بیش از صددرصد گرفت. خارج از سهمیه از کمیته و وزارت‌خانه هم دریافتی بوده. امسال بودجه‌ای که برای کل فدراسیون‌ها تحصیص دادند ۲۷۷ میلیارد بوده که نمی‌توانیم به فدراسبون‌ها بدهیم. در کنارش ۳۳۵ میلیارد مجلس به ما داد برای ۲۸۵ میلیارد فدراسیون‌ها. تیراندازی که طلای المپیک توکیو را گرفته، هیچ افزایشی نداشته. ما باید جوری تخصیص بدهیم که جوابگوی همه باشیم. شرایط کشتی خوب است اما من فدراسیونی دارم که حقوق پرسنل را هم نداده. کشتی باز هم سرآمد است. آن ۷۰ میلیارد را ما تعهد می‌دهیم که پرداخت کنیم‌. بالاترین رقم افزایش برای کشتی بوده. من خبرنگار را خط زده‌ام، نه ماساژور را. دروغ می‌گویید. خیلی رشد کرده‌ای که به من توهین می‌کنی. شما سفسطه می کنی.


*دبیر: آقای پولادگر، دروغ می گویی
دبیر در پاسخ به پولادگر گفت: فعلا بودجه کشتی را تخس می‌کنید بین دیگران و رابطه‌تان با بقیه خوب است. ۲۱ سال در فدراسیون انفرادی بوده‌اید. حاجی طلبه بوده. ماشین را با کمک شما نخریده‌ایم که می‌گویید. نمایندگان مجلس گفتند کار وزارت‌خانه تخلف است و همه گفتند این را. شما ظاهرا متدین هستید. من بودجه‌ای هستم، وقتی می‌گوید ۳۷۰ میلیارد یعنی با کلمات بازی می‌کند. قهرمانی فرق می‌کند بودجه وزارت خانه بالای ۲ یا ۳ میلیارد است. من با این‌ها بازی می‌کنم، این‌ها را بلدم، این‌ها شما را دور می‌زنند. داری دروغ می‌گویی آقای پولادگر. ما ۱۳۱ میلیارد عملکرد داشته‌ایم و یک سوم کم تر وزارت داده. چرا پول مجلس را می‌گویید برای شماست؟ ناراحتید که بخش خصوصی به ما کمک می‌کند؟ فقط درباره ۷۰تا توضیح بدهید، شما با کلمات بازی می‌کنید. چرا بودجه ما را تخس می‌کنید و فدراسیون های دیگر را علیه ما کرده اید؟ ۱۴۵۰ نفر اعزام داشته‌ایم،

وی افزود: طلای المپیک یک شاخصه هست. پولادگر می‌گوید ۴.۵ میلیارد از بودجه مجلس را ما داده‌ایم! ما ۳۸ میلیارد اول سال خرج کرده‌ایم شما منت می‌گذاری؟ شما یک جا ۲۰۰ میلیون کم تر هم داده‌ای. بودجه تبصره ۱۴ مازاد بر بودجه وزارت ورزش است به ۲۳ فدراسیون. آیا همه فدراسیون‌های دیگر صفر شده‌اند؟ شما شخصی با کشتی برخورد می‌کنی آقای پولادگر. من و سلطانی‌فر بودجه را بسته‌ایم، نظرمان ۴۸ میلیارد بود که ۳۸تا داده‌اند. نیازم را گفته‌بودم. وزارت یک‌سوم بودجه رشته‌ای که کار جمع کرده را می‌دهد. چرا شما روی ۷۰ مجلسی‌ها به کارشناسی رسیدید، ۶۹ میلیارد نبوده؟! چرا دقیق مثل مجلس گفتید. مجلس را خراب نکنیم، در تبصره ۱۴ ۳۰۰ میلیارد کمک شده. مجلس و برنامه بودجه ما و فدراسیون را دیده. مجلس از این موضوع نمی‌گذرد. پولادگر جو درست می‌کند، ۲۱ سال با کشتی زاویه داشته. کاری می‌کند فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند. خود پولادگر مصوب کرده شورای برون‌مرزی را. خرج کشتی بالاست. من نمی‌توانم بگویم ماساژور نرود، من علی دبیرم. به من می‌خندند. ما هیچ موضعی با کسی نداریم؛ بر این اساس، اعزام‌ها و مدال‌ها طی هر شاخصی من حرف دارم و مدعی هستم. در این حوزه آتش به اختیارم و پای حرف کشتی هستم. مرا بردارید به من لطف کرده‌اید اما آدم استعفا نیستم.

وی در ادامه خطاب به پولادگر گفت: روی چه حسابی سرخود بودجه را شبانه صفر کردی؟ با وزیر هماهنگ کردی؟ من از سجادی پرسیده‌ام. تو درکی از ورزش قهرمانی نداری.

در ادامه پولادگر پس از صحبتهای دبیر جلسه مجمع را ترک کرد و همین سبب شد تا رئیس مجمع دوباره به رای گیری گذاشته شود که این بار، دبیر رای آورد.

در پایان دبیر به بحث اسپانسری بانک پاساگارد اشاره کرد و گفت: زورمان به بانک پاسارگاد نمی‌رسد، بسپاریم با وزارت ورزش شاید آنها حق ما را بگیرند.

انتهای پیام/