در فرمانداری شهرستان

جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز ادارات اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 308608
|
14:40 - 1401/05/19
نسخه چاپی
جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز ادارات اسلام آباد غرب برگزار شد
جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز ادارات شهرستان در فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه توجیهی رابطین اقامه نماز ادارات شهرستان در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد. 

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: در چند سال گذشته شیوع بیماری کرونا و تغییرات ساعت کاری بر اقامه نماز جماعت ادارات تاثیر گذاشت و بحمدالله با فروکش کردن این بیماری باید نماز جماعت ادارات باحضور مدیران و کارکنان و مراجعین باشکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه؛ بهترین مکان اداره باید به نمازخانه اختصاص یابد و ترویج فرهنگ نماز اولویت مدیران شهرستان باشد، گفت: باید فضاهای اقامه نماز در شهرستان بازسازی و مرمت شوند و با توجه به در پیش بودن پیاده روی عظیم اربعین این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

مهندس کرمی عنوان کرد: برپایی نماز جماعت در ادارات علاوه بر اجر معنوی زمینه ساز ترویج فرهنگ اقامه نماز برای مراجعین خواهد بود و همه ما باید فرهنگ اقامه نماز که برگرفته از قیام عظیم عاشورای حضرت ابا عبدالله الحسین است را زنده نگه داریم.

در این جلسه حجه الاسلام زمانی امام جمعه اسلام اباد غرب در سخنانی به اهمیت موضوع اقامه نماز در ادارات پرداخت.

در حاشیه این جلسه از 3 نفر از بانوان ورزشکار تجلیل  بعمل آمد و حاضرین در پایان این جلسه در عزای  سرور و سالار شهیدان سینه زنی کردند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد