گزارش خبری؛

ترافیک 5 کیلومتری زوار اربعین در محور کرمانشاه_اسلام آبادغرب+فیلم

کد خبر: 308743
|
15:11 - 1401/06/17
نسخه چاپی
ترافیک 5 کیلومتری زوار اربعین در محور کرمانشاه_اسلام آبادغرب+فیلم
کندی پذیرش زوار اربعین توسط طرف عراقی در مرز خسروی موجب ترافیک 5 کیلومتری در محور کرمانشاه اسلام آبادغرب شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به علت عدم آمادگی طرف عراقی و روند کند پذیرش زوار اربعین در مرز خسروی ظهر امروز ترافیک سنگین 5 کیلومتری در محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب شکل گرفت.

 

نیروهای پلیس راهور و انتظامی شهرستان به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی سفر زائران در این محدوده در ورودی شهر اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند.

 

سرهنگ دستغیب فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با حضور در این محور به خبرنگار ما گفت: هدف ما حفظ سلامت زوار اربعین حسینی است.

 

 

سرهنگ غلامی فرمانده پلیس راه اسلام آبادغرب به پلدختر نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بنا بر تدبیر مسئولین  در راستای رفاه حال زوار و تسریع در خروج از کشور تعدادی از زوار عزیز به سمت مرز مهران هدایت شدند.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این رابطه عنوان کرد: به گفته استاندار کرمانشاه با مسئولین کشور عراق در مرز خسروی هماهنگی های لازم صورت گرفته و  روند خروج زوار از کشور  در حال تسریع می باشد.

 

 

 وی اظهار کرد:  با توجه به روان بودن ترافیک از زحمتکشان پلیس راهور درخواست نموده ایم که طی هماهنگی استاندار کرمانشاه مسیر تردد به سمت مرز خسروی را آزاد نمایند.

 

به گزارش خبرنگار ما که در این محور بصورت میدانی حضور پیدا کرد، ایجاد ترافیک خودخواسته  در این شاهراه اصلی که مسیر بین المللی مواصلاتی استان های کرمانشاه، لرستان، خوزستان و ایلام می باشد، علاوه بر کندی تردد زوار  و خطر آفرینی خودروهای سنگین اضطراری موجب راهبندان و کندی تردد بیش از 50 روستای شهرستان گردید که هیچ راه جایگزینی برای آنها وجود ندارد و اگر با وجود چنین ترافیکی  خدای ناکرده حادثه ای در مسیر رخ دهد یا یکی از اهالی روستاهای شهرستان نیاز به امدادرسانی اورژانسی داشته باشند، بغیر از امداد هوایی امکان امداد رسانی زمینی و جاده ای وجود نخواهد داشت، انشاءالله مسئولین شهرستان و استان به برکت اربعین حسینی جهت ارتقاء زیرساخت های شهر شهیدان مرصاد تدابیر لازم را بیندیشند تا موجبات رضایتمندی مردم بومی و میهمانان عزیز بیش از پیش فراهم گردد.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها