گزارش خبری؛

خدمت رسانی موکب سپاه در مرز خسروی به زوار اربعین+فیلم و عکس

کد خبر: 308770
|
14:35 - 1401/06/25
نسخه چاپی
خدمت رسانی موکب سپاه در مرز خسروی به زوار اربعین+فیلم و عکس
سپاه نبی اکرم(ص) علاوه بر تأمین امنیت در بعد خدمت رسانی به زوار اربعین خدمات شایسته ای انجام می دهد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، موکب های سپاه از ورودی استان کرمانشاه در گذر از شهرستان های مختلف مسیر راه کربلا تا نقطه صفر مرز رسمی خسروی خدمات رسانی می کنند و در مرز خسروی اولین موکب و ایستگاه صلواتی که برپا شده است متعلق به سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه است.

 

نیروهای مستقر در قرارگاه ستاد اربعین سپاه نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه علاوه بر تأمین امنیت زوار و پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی از نیروهای مسلح مستقر در مرز خسروی، عاشقانه به زوار اربعین خدمت رسانی می کنند، پایوران ضمن پذیرایی با لهجه شیرین کرمانشاهی به زواری که از نقاط مختلف کشور به نزدیکترین گذرگاه کربلا(مرز خسروی) آمده اند خیرمقدم و خوش آمد می گویند.

 

بسیجیان و پایوران سپاه خارج از وظیفه سازمانی حتی در ساعات استراحت شیفت خود عاشقانه به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در بخش های متنوع  توزیع بسته های فرهنگی، اقدامات رسانه ای، پذیرایی و … ارائه خدمت می نمایند.

 

برپایی بیمارستان صحرایی و سیار سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مرز خسروی و ارائه خدمت به زوار اربعین در بخش های پیش بیمارستانی،ویزیت و داروی رایگان، بستری موقت و اتاق عمل اضطراری یکی از خدمات ارزنده سپاه و بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به زوار اربعین است که در بحث گرمازدگی زوار در اوج روز های پر ازدحام مرز خسروی خدمات شایان توجهی به زوار اربعین ارائه داد. «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه در بازدید از بیمارستان صحرایی سپاه پاسداران مستقر در مرز خسروی، به کیفیت بالای خدمات دهی این بیمارستان صحرایی اشاره کرد و از مجموعه سپاه پاسداران و پرسنل بیمارستان به خاطر ارایه خدمات مطلوب به زوار اربعین و مردم منطقه قدردانی کرد.

 

حضور جهادی خبرنگاران بسیجی و افتتاح نمایندگی دفتر خبرگزاری و پایگاه های خبری همسو با بسیج برای پوشش اخبار مربوط به تردد زائرین عتبات عالیات در اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی خسروی  در راستای پوشش همه جانبه اخبار اربعین و و روایتگری درست و به موقع و اطلاع رسانی اخبار به روز به زوار حسینی از برکات اربعین امسال می توان نام برد.

 

سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)کرمانشاه در جلسات ستاد اربعین علاوه بر آمادگی جهت برقراری امنیت بر اسکان زوار در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه، گفت: محل اسکان های مناسبی از راهیان نور از کنگاور تا خسروی و بالعکس آماده اسکان خواهند بود.

 

سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با تأکید بر اهمیت سلامت زوار اربعین در مسیر رفت و برگشت، یکی دیگر از تدابیر ستاد اربعین سپاه استان را استقرار دفتر و نمایندگی شرکت های اتوبوسرانی وابسته و طرف قرار داد سپاه در مرز خسروی جهت تسریع در مدیریت حمل و نقل و رفاه حال موج بازگشت زوار اربعین عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر مستقر در مرز خسروی، عشق به خدمتگزاری و خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) زوایای پیدا و پنهان فروانی دارد که زبان از بیان آنها ناتوان است، امید است که این تصاویر، کلمات و جملات کوتاه که در کنار هم چیده می شوند  گوشه ای از عشق ارادتمندان به حضرت اباعبدالله(ع) را بیان نماید.