با همکاری بنیاد شهید و آموزش پرورش شهرستان صورت گرفت؛

تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در اسلام آبادغرب

کد خبر: 308783
|
18:32 - 1401/06/29
نسخه چاپی
تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در اسلام آبادغرب
مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم تجلیل بیش از 50 دانش آموز ممتاز شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان امروز سه شنبه 29 شهریور در تالار غدیر اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

مجتبی عبدی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این همایش ضمن تبریک به دانش آموزان ممتاز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: تحصیل و کسب مدارج عالی و پس از آن موفقیت در زمینه‌های شغلی جزو مهمترین وظایف فرزندان شاهد و ایثارگر است و آنان باید بدانند که در این زمینه تمام تلاش خودرا بکار گیرند.

 

وی افزود: کسب این رتبه های برتر که مایه افتخار مدرسه و خانواده و آموزش و پرورش و بنیاد شهید است همه حاصل تلاش سه ضلع مثلث دانش آموز، مدرسه و بنیاد شهید است.

 

عبدی گفت: این یک فرصت طلایی ست که شما در مدارس شاهد تحصیل می کنید، از آنجا که محیط و فضای مدرسه یه محیط خاص و معنوی و  یکدست می باشد و تجهیزات این مدارس از همه‌ی مدارس بیشتر می باشد پس شما هم باید نهایت استفاده خود را از این امکانات ببرید.

 

رئیس آموزش و پرورش  شهرستان گفت: خانواده عزیزانی که در این مدارس تحصیل می کنند از بهترین الگوهای جامعه هستند پس ما از شما انتظار داریم که الگوی امروز و فردای جامعه ی خود باشید.

 

در خاتمه این آیین از تک تک دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر و با اهدای لوح تقدیر و جایزه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد