امام جمعه اسلام آبادغرب در محکوم نمودن حادثه تروریستی سیستان بلوچستان:

اقدامات تروریستی نشانه شکست و ناتوانی دشمنان است/خائنین به ملت باید به سزای اعمال خود برسند

کد خبر: 308822
|
15:38 - 1401/07/09
نسخه چاپی
اقدامات تروریستی نشانه شکست و ناتوانی دشمنان است/خائنین به ملت باید به سزای اعمال خود برسند
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: اقدامات تروریستی نشانه شکست، عجز و ناتوانی دشمنان است و خائنین به ملت باید به سزای اعمال خود برسند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفتگو با اسلام آبادخبر، حادثه تروریستی در زاهدان را محکوم نمود و اظهار داشت: این ضایعه غم انگیز را خدمت نیروهای خدوم سپاه پاسداران و نیروهای نظامی، فراجا، نیروهای امنیتی و مردم شهیدپرور سیستان بلوچستان تسلیت عرض می نمائیم و از خداوند متعال علو درجات برای همه شهدا و جانبازان ایران اسلامی را خواستاریم.

 

وی عنوان کرد: این حوادث در ایام سالگرد دفاع مقدس یک پیام دارد و آن این است که دشمنان انقلاب اسلامی با گذشت سال ها هنوز بدنبال ایجاد فتنه و ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم هستند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: همانطور که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ایثار از میهن اسلامی دفاع کردند در طول انقلاب و در آینده نیز با جانفشانی از انقلاب دفاع خواهند کرد و دشمنان بدانند که ما از اصول و ارزش های اسلامی کوتاه نخواهیم آمد و این اتفاقات موجب برملا شدن نقشه های پلید دشمنان است و کسانی که در این حوادث فریب دشمن را می خورند بدانند که اینها نقشه هایی برای سلب آرامش مردم است.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات تروریستی نشانه شکست، عجز و ناتوانی دشمنان است و به فضل خدا موجب بیداری ملت ایران و روشنگری نسبت به مواضع فریبنده دشمنان خواهد شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: این اتفاقات موجب بی آبرویی دشمنان شد که شعار حمایت از مردم را سر می دادند که حماقت و دست های پشت پرده دشمنان را برای ملت ایران رو کرد.

 

وی بیان داشت: قوه قضائیه باید بدون مماشات و با قوت از نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی ما حمایت لازم را بنماید و دست آنها را برای برخورد با آشوبگران و صحنه گردانان اغتشاش در کشور باز بگذارد تا پیگرد جامع و دقیقی نسبت به عوامل ناآرامی ها صورت گیرد.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: آشوبگران و صحنه گردانان آنها؛ چه آنهایی که اسلحه بدست می گیرند، چه آنهایی که قلم بدست می گیرند یا تریبون دارند، هرکسی به نحوی در خون این شهدا دخیل هستند وخائنین به ملت باید به سزای اعمال خود برسند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد