امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تقدیر از زحمات نیروهای فراجای اسلام آبادغرب در راستای حفظ امنیت و آرامش شهرستان

کد خبر: 308827
|
16:07 - 1401/07/10
نسخه چاپی
تقدیر از زحمات نیروهای فراجای اسلام آبادغرب در راستای حفظ امنیت و آرامش شهرستان
امام جمعه اسلام آبادغرب در راستای حفظ امنیت و آرامش شهرستان، تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی فرماندهی و نیروهای فراجا در شهرستان تقدیر نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در مراسم محفل انس با قرآن در جمع نیروهای فراجا شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی فرماندهی و نیروهای فراجا در شهرستان اسلام آبادغرب یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی داشت.

 

وی اظهار کرد: امنیت، آرامش و آسایش مردم بخاطر رشادت شما عزیزان و ایثار شهدا و جانبازان والامقام می باشد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: در کمتر دورانی مشاهده شده که حکومتی آنقدر تحت فشار قرار گیرد؛ تحریم دارویی، تحریم تجهیزاتی، تحریم اقتصادی و ... همه برای شکست انقلاب و جمهوری اسلامی بوده که با اتحاد مردم و رهبری ولایت فقیه همه مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

 

وی عنوان کرد: استقلال سیاسی ایران با موضع گیری در برابر طاغوت در 13 آبان 58 به وجود آمد و استقلال جغرافیایی جمهوری اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس به تثبیت رسید که رزمندگان اسلام با جانفشانی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد خاطرنشان کرد: در فتنه 88 نوک پیکان هجمه های دشمن بر علیه ولایت فقیه بود که حضور میلیونی مردم در 9 دی طوفار فتنه را در هم پیچید و مردم  ثابت کردند پای انقلاب و ارزش های اسلامی ایستاده اند.

 

وی عنوان کرد: دشمنان در این برهه از زمان جنگ هیبریدی و ترکیبی از انواع ضد انقلاب، کومله، دمکرات، منافقین، داعشی، سلطنت طلب و یک جنگ احزاب بر علیه کشور راه انداختند و در داخل کشور کسانی که همیشه مردود بودند به آنها کمک کردند.

 

وی اضافه نمود: در سال های گذشته اعتراض بود اما اینها از ابتدا با برنامه از پیش تعیین شده قصد اغتشاش و بر هم زدن نظم و آرامش مردم را داشتند، این تجزیه طلبان وقتی به پرچم و چادر رحم نکردند تا جایی پیش خواهند رفت که به اصولگرا یا اصلاح طلب و با حجاب و بی حجاب  و... رحم نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی خطاب به نیروهای فراجا در شهرستان گفت: شما در خط مقدم نظم و امنیت هستید و باید آماده باشید چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری خرمشهر ها در پیش است، تا انشاءالله بر دشمنان غلبه کنیم.

 

وی تصریح کرد: از دستگاه قضایی می خواهیم حمایت حداکثری از عزیزان فراجا داشته باشد چون ایشان در راه حفظ امنیت و آرامش مردم جان خود را فدا می کنند و اجر شان در پیشگاه خدا محفوظ است چون در راه زمینه سازی ظهور و سلامتی امام زمان(عج) گام بر می دارند.

 

سرهنگ مبارکی فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم از حمایت و پشتیبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلام آبادغرب از نیروهای فراجا در شهرستان تقدیر نمود و گفت: ما تا آخرین قطره خون برای امنیت و آسایش مردم مبارزه می کنیم.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها