بمناسبت گرامیداشت روز سرباز برگزار شد

تجلیل از سربازان نمونه سپاه اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308829
|
13:35 - 1401/07/11
نسخه چاپی
تجلیل از سربازان نمونه سپاه اسلام آبادغرب+تصاویر
بمناسبت گرامیداشت روز سرباز آیین تجلیل از سربازان نمونه در سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بمناسبت گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از سربازان نمونه سپاه اسلام آبادغرب در حسینیه امام خامنه ای این ناحیه برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: عظمت مقام سربازی آنقدر بالاست که شهید سلیمانی؛ سیدالشهدای جبهه مقاومت در وصیت نامه خود عنوان " سرباز" را برای خود انتخاب کرده بود، لذا باید قدر این لباس مقدس سربازی را دانست و افتخار کنیم که درسایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.

 

وی عنوان کرد: سربازان عزیز این ناحیه پا به پای پاسداران و بسیجیان در موکب های اربعین زحمت کشیدند و به عشق امام حسین(ع) پای کار بودند.

 

سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: در بحث جهاد تبیین  باید تفکر کنیم که 22 میلیون نفر از سراسر جهان در ایام اربعین به حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شرفیاب شدند که این بخشی از بیداری اسلامی است که در جهان رخ داده و لرزه بر تن استکبار جهانی انداخته است.

 

وی با اشاره به ناآرامی اخیر گفت: حوادثی نظیر؛ مرگ ملکه انگلیس که موجب شادی ایرانیان و مسلمانان جهان شد، کنگره عظیم اربعین با حضور میلیون ها نفر با محوریت جمهوری اسلامی ایران و حضور با اقتدار رئیس جمهور ایران در سازمان ملل، از جمله رویدادهایی بود که خشم استکبار و استعمار جهانی را بر افروخت چون آنها به هیچ وجه ایران مقتدر را بر نمی تابند و به همین دلیل با همکاری صهیونیزم و برخی گروهک های معاند به بهانه مرگ یک دختر کرد نقشه آشوب های خیابانی را در شهر های ایران ریختند اما بصیرت و هوشیاری مردم و حضور با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با اشاره تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر فضای مجازی، بیان داشت: امروز مشاهده می شود بسیاری از هجمه ها و تهاجم فرهنگی دشمن و حتی بر نامه ریزی اغتشاشات در فضای مجازی یله و رها شکل می گیرد و این موضوع اهمیت پرداختن به فضای مجازی از بعد فرهنگی، دینی و امنیتی را دوچندان می کند.

 

حجت الاسلام مهدی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه اسلام آبادغرب در این مراسم با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، اظهار کرد: سربازی یعنی گوش به فرمانی ولایت، و در هر لباسی می توان سرباز ولایت بود.( مشروح خبراینجا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد