دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در یکی از شهرهای شمال شرقی کشور/مردم از تسویه حساب شخصی و انتقام جویی پرهیز نمایند

کد خبر: 309123
|
14:19 - 1401/09/13
نسخه چاپی
دستگیری قاتل فراری در یکی از شهرهای شمال شرقی کشور/مردم از تسویه حساب شخصی و انتقام جویی پرهیز نمایند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در یکی از شهرهای شمال شرقی کشور خبر داد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، اظهار داشت: حدود سه ماه پیش متعاقب بروز نزاع و درگیری در حوالی میدان فردوسی بلوار یادگار امام(ره) اسلام آبادغرب مابین آقایان “س.ر"  و " ا.م" ، آقای ا.م  با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت س.ر نموده که بعلت شدت جراحت جان سپرد.

 

وی افزود: قاتل پس از ارتکاب به قتل متواری گردیده و مدتی در شهرهای مختلف بطور مخفیانه سپری نموده که در طول این مدت نامبرده تحت تعقیب بوده، که سرانجام پس از انجام  یک سری اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و هماهنگی قضایی در خصوص دستگیری وی، منتهی به دستگیری قاتل (آقای ا.م) در شهر سبزوار گردید.

 

دادستان شهرستان با هشدار به غیر قانونی بودن حمل سلاح سرد و گرم گفت: مردم باید در هنگام درگیری لفظی باید خویشتن داری داشته باشند و از حمل سلاح گرم  یا سرد خودداری نمایند تا در زمان خشم از آن استفاده نکنند.

 

وی با اشاره به ماجرای قتل فوق الذکر گفت: عصبانیت لحظه ای و تصمیم نادرست منجر به یک عمر پشیمانی خواهد شد و حتی فرار از چنگال قانون میسر نبوده که قاتل فوق الذکر پس از سه ماه  فرار نهایتا" دستگیر و به چنگ قانون افتاده است و حکم نامبرده بستگی به نظر اولیای دم دارد.

 

ملایری خاطرنشان کرد: در صورتی که درگیری و نزاع بین شهروندان پیش آمد سریعا" به نیروی انتظامی اطلاع دهند و از تسویه حساب شخصی و انتقام جویی پرهیز نمایند و جهت حل اختلافات و دعاوی حقوقی به دادگستری مراجعه نمایند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از تلاش فرمانده انتظامی، پلیس آگاهی و پلیس جنایی استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها