به مناسبت روز جهانی داوطلبان صورت گرفت؛

دیدار داوطلبان جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+عکس

کد خبر: 309137
|
14:05 - 1401/09/15
نسخه چاپی
دیدار داوطلبان جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+عکس
به مناسبت هفته و روز جهانی داوطلبان، مدیر و داوطلبان جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته و روز جهانی داوطلبان، مدیر و داوطلبان جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

در این دیدار افشاری نیار رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان با تبریک هفته داوطلبان گزارشی از عملکرد کارکنان هلال احمر ارائه نمود.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک روز جهانی داوطلبان گفت: هلال احمر یک ارگان مردمی است و در تمامی بحران ها و حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم بوده است.

 

 

 وی عنوان کرد: هلال احمر در ایام اربعین حسینی(ع) با پای کار آوردن جمعیت داوطلبان خدمات رسانی شایسته ای در کنار دیگر ادارات و ارگان ها به زوار اربعین ارائه نمودند که هم خیر دنیوی و اخروی را بدنبال دارد.

 

 

در ادامه بابک ساسانی فر مسئول امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد گفت: در طول 9 ماهه سال 1401 در شش مرحله مبلغ 230 میلیون تومان کمک هزینه درمانی پزشکی به نیازمندان و کسانی که بیمه های درمانی و تکمیلی ندارند پرداخت شده است و مرحله هفتم آن به مبلغ 150 میلیون تومان در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: در زمینه خدمت رسانی به محلات کم برخوردار، طرح ارمغان مهر(اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت) و کاروان سلامت در روستاهای کم برخوردار خدمات شایسته ای صورت گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد