در راستای طرح روستای دوستدار کتاب صورت گرفت؛

افتتاح کوچه کتاب در روستای میرعزیزی شیان اسلام آبادغرب

کد خبر: 309143
|
18:18 - 1401/09/15
نسخه چاپی
افتتاح کوچه کتاب در روستای میرعزیزی شیان اسلام آبادغرب
در راستای طرح روستای دوستدار کتاب، کوچه کتاب در روستای میرعزیزی شیان از توابع شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای طرح روستای دوستدارکتاب روز سه شنبه ۱۵آذرماه ۱۴۰۱ درآیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، فرماندار اسلام آباد غرب ، بخشدارمرکزی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان روستای میرعزیزی شیان کوچه کتاب در این روستا افتتاح شد.

 

 صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: رشد جامعه در پرتو کتاب بارور می شود و کتاب میراث مهم فرهنگی یک سرزمین است.

 

صفدری افزود: کتاب معلمی ساده و صمیمی و همواره در دسترس است که بی ادعا و بی تکلف آن چه دارد در اختیار ما می گذارد

 

وی حمایت فرماندار 'بخشدار 'دهیار و شورای اسلامی روستای میرعزیزی بخاطر نگاه فرهنگی به روستای میرعزیزی را ستودنی دانست و اظهار داشت: نام گذاری کوچه کتاب تقدیر و توجه از فرهیختگان و نویسندگانی است که صاحب اندیشه و خرد هستندکه این روستا از دیرباز دارای فرهیختگان و دانایان و مروجان بزرگی در عرصه دانایی همچون کدخدا رحمان نظری بوده است.

 

مهدی پرویزی بخشدار مرکزی در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مدیران ارشد فرهنگی در روستای میرعزیزی شیان افتتاح کوچه کتاب را در راستای  پاسداشت از تلاش‌های زنده یاد مرحوم کدخدا رحمان نظری که عمری را در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بعنوان یک مصلح اجتماعی دانست و گفت بدون شک  در سایر روستاهای بخش مرکزی هم ظرفیت های فرهنگی بی نظیری وجود دارد که مورد توجه قرار خواهند گرفت .

 

وی حمایت شورای اسلامی روستای میرعزیزی ، دهیاری و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب،  آموزش و پرورش و هنرمندان در اجرای  طرح روستای دوستدارکتاب را شایسته تقدیر دانست.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها