به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی/رو نمایی از 3 عنوان کتاب بانوی نویسنده در اسلام آبادغرب

کد خبر: 309145
|
12:18 - 1401/09/16
نسخه چاپی
رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی/رو نمایی از 3 عنوان کتاب بانوی نویسنده در اسلام آبادغرب
به مناسبت هفته پژوهش آیین رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی نقش آفرینی زنان در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،آیین رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی نقش آفرینی زنان در جریان انقلاب اسلامی و پس از آنبه مناسبت هفته پژوهش در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

این مراسم با همکاری مدرسه علمیه فاطمه زهرا (س) اسلام آبادغرب ،مدرسه علمیه امام حسین (ع) قصرشیرین و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرببا حضورعلی صفدری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آباد غرب ،مظفر تیموری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرشته شیرمراد مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب، مدیر حوزه علمیه خواهران قصرشیرین، مهدی پرویزی بخشدار و مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب و جمعی از شاعران و نویسندگان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم گفت:هفته پژوهش  فرصتی برایجهاد تبیین، معرفی دستاوردهای علمی و فناوری کشور و تبیین شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین می باشد که باید نهایت بهره برادری از آن صورت گیرد.

 

 

در حاشیه این مراسم از  3 عنوان کتاب بهناز نظری از نویسندگان برجسته شهرستان اسلام آبادغرب در روستای میر عزیزی (روستای دوستدارکتاب) با حضور این مسئولین استانی و شهرستان رونمایی شد. 

 

در خاتمه این مراسم از سرکار خانم بهناز نظری اهل و ساکن روستای میرعزیزی به مناسبت اجرای طرح روستای دوستدار کتاب از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد