با حضور مسئولين شهرستان و خیرین صورت گرفت؛

اهدای 24 مورد جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309349
|
14:02 - 1401/11/03
نسخه چاپی
اهدای 24 مورد جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب+تصاویر
با حضور مسئولين شهرستان و خیرین 24 مورد جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب اهداء گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین اهدای 24 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب( شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل؛ یخچال، تلویزیون، جارو برقی، اجاق گاز، و ماشین لباسشویی ) با حضور فرماندار و خیرین شهرستان برگزار شد. 

 

فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام محمدباقر (ع) گفت:  در آغاز زندگی این زوج های جوان از نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای جهیزیه خیر و برکت وارد زندگی زوج های جوان می شود و خداوند نگاه ویژه ای به خانواده ایتام و فقرا دارد.

 

حمیدرضا کرمی افزود: یکی از دو بال با برکت امداد خیرین هستند که همیشه با همت خیرین سبد امداد پر از لطف به مستضعفان است و در حوزه های عمرانی، بهداشت،فرهنگی، اجتماعی، اشتغالزایی و معیشتی خدمت رسانی می کنند و در این راه با خدا معامله می کنند.

 

محمد بیگ‌زاده رئیس کمیته امداد شهرستان در این مراسم گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۴ سری جهیزیه با ۹۲۰ قلم کالای اساسی به ارزش ۷ میلیارد تومان به نوعروسان  محترم تحت حمایت اهدا گردیده است.

 

بیگ زاده در پایان از کلیه خیرین محترم و به ویژه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی که امداد را در راستای یاری رساندن به محرومین و نیازمندان خصوصاً جوانان ، دستگیری می‌کنند، صمیمانه قدردانی نمود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد