به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار شورای اداری شهرستان با امام جمعه اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309388
|
13:46 - 1401/11/12
نسخه چاپی
دیدار شورای اداری شهرستان با امام جمعه اسلام‌آبادغرب
به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر شورای اداری شهرستان با امام جمعه اسلام‌آبادغرب دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت آغاز دهه مبارک فجر فرماندار، شورای اداری، فرماندهان ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام زمانی موسوی دیدار نمودند.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

 

حمیدرضا کرمی عنوان کرد: در برنامه های دهه فجر 22 طرح با اعتبار 620 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح می شود که اینها همه از خدمات نظام اسلامی به مردم است.

 

 

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب، گفت: این تحریم موجب فعال شدن بیش از پیش اتکا به داخل و خودباوری شده و جمهوری اسلامی را قوی‌تر از گذشته نموده است.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت امام جواد(ع) اظهار کرد: دشمنی دشمنان دین خدا از زمان پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) تا امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ادامه دارد و اخیرا" هم در یک جنگ شناختی اعتقادات و اذهان مردم را نشانه گرفتند.

امام جمعه شهرستان افزود: در واقع دشمنان در فتنه اخیر، “جنگ روایتی” به‌راه انداختند تا با شبهه افکنی دستاوردهای 44 ساله انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند و نظام اسلامی را ناکارآمد معرفی کنند.

 

وی با بیان اینکه؛ در جنگ روایت‌ها عرصه برای تبیین فراوان است، بیان داشت: دشمنان با قدرت رسانه‌ای بدنبال تطهیر چهره پهلوی هستند در صورتی که در آن زمان که حکومت و انقلاب اسلامی نبود، دولت مصدق را که با رأی مردم بر سر کار آمده بود با کودتا سرنگون کردند، لذا جوانان ما باید بدانند که دشمنی استکبار فقط با حکومت اسلامی نیست بلکه اینها با استقلال و ایران قوی مشکل دارند.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در جهادتبیین دارند و یکی از ابزارهای تبیین برای جوانان ما مطالعه عناوین روزنامه‌های زمان قبل از انقلاب است که وضعیت، تورم، گرانی، خشونت، فساد اداری، بهداشت، امکانات و … را بدون سانسور حکایت می‌کند.

 

در این آیین دوکتاب ارزشمند درخصوص انقلاب اسلامی معرفی گردید.

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها