رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای طرح یاس با همکاری کمیته‌امداد و هلال‌احمر اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309393
|
17:06 - 1401/11/13
نسخه چاپی
اجرای طرح یاس با همکاری کمیته‌امداد و هلال‌احمر اسلام‌آبادغرب
رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از اجرای طرح یاس با همکاری کمیته‌امداد و هلال‌احمر اسلام‌آبادغرب به منظور ارائه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری خبر داد.

محمد بیگزاده در گفتگو با  اسلام آباد خبر ،  اظهار کرد:  طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان کمیته‌امداد و هلال‌احمر  با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی برای دختران تحت حمایت کمیته‌امداد اجرا شده است.

 

رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب افزود: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط کارشناس حوزه جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

 

بیگزاده ادامه داد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام‌آبادغرب  افزود:در این طرح، ۵نفر از خواهران آموزش دیده درقالب خانه هلال ، در محل کمیته امداد مشغول فعالیت می‌شوند.

 

بیگزاده گفت: در طرح یاس با ارائه آموزش‌های اجتماع محور، فرد توان انجام کار مشارکتی و ارتقای عزت‌نفس را پیدا می‌کند و موجب ایجاد هماهنگی و افزایش تاب آوری، ایجاد انگیزه درزمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح در بعد اجتماعی می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها