امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

حق دهه فجر درخصوص جهادتبیین باید ادا شود/انقلاب اسلامی آغاز حکومت خداوند بر روی زمین است

کد خبر: 309394
|
14:37 - 1401/11/14
نسخه چاپی
حق دهه فجر درخصوص جهادتبیین باید ادا شود/انقلاب اسلامی آغاز حکومت خداوند بر روی زمین است
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: حق دهه فجر باید ادا شود و مطالبه‌گری رهبرمعظم انقلاب از همه اقشار درخصوص جهادتبیین وخط قرمز های انقلاب باید به منصه ظهور برسد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح‌الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت امام علی(ع)، روز پدر و روز مرد به امام زمان(عج) و رهبرمعظم انقلاب، اظهار کرد: در ارتباط با اسرار ولادت مولا امیرالمومنین علی(ع) اسرار فراوانی وجود دارد؛ شکافته شدن دیوار کعبه برخلاف معمول برای ورود فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی(ع) که امروز حاجیان در این قسمت موسوم به " مستجار" دعاها و حاجات خود را از خداوند طلب می نمایند و همین یک نکته برای اثبات حقانیت علی(ع) کافی است.

 

وی عنوان کرد: وقتی خداوند با علم بی نهایت خود ولادت حضرت علی(ع) را در خانه کعبه قرار می دهد حتما او را برای ولایت برگزیده است.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: کسانی که به ظاهر نگران مردم زلزله زده خوی و آذربایجان هستند بهتر است به فکر وضعیت مردم خودشان باشند که در برخی کشورهای اروپایی اوضاع وخیمی گزارش می شود.

 

وی بیان داشت: کشورهایی که از ناآرامی و اغتشاش در جمهوری اسلامی حمایت می کردند امروز خودشان درگیر اعترضات شدید مردمی هستند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: امروز به فضل خدا مردم حتی در سرزمین های اشغالی ظلم و تبعیض را بر نمی تابند و همین امر موجب سقوط اسرائیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین گفت: حق دهه فجر باید ادا شود و مطالبه‌گری رهبرمعظم انقلاب از همه اقشار درخصوص جهاد تبیین وخط قرمزهای انقلاب باید به منصه ظهور برسد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: ما اگر فقط یک دستاورد از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنیم اینکه؛ این انقلاب اسلامی آغاز حکومت خداوند بر روی زمین است و قابل مقایسه با حکومت‌های طاغوتی پیش از انقلاب نیست و دیگر پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در مراحل بعد از این مهم قرار می گیرد.

 

امام جمعه شهرستان اهم خطبه اول را به تربیت فرزندان بر اساس قرآن، آموزه‌های دینی و نظر کارشناسان تربیتی اختصاص داد تا انشاءالله سربازان خوبی برای سربازی امام زمان(عج) و آینده سازی کشور تربیت شود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها