با حضور مسئولین و اعضای دبیرخانه تئاتر ملی مرصاد

نشست هم‌اندیشی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309403
|
16:52 - 1401/11/16
نسخه چاپی
نشست هم‌اندیشی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام‌آبادغرب برگزار شد
نشست هم‌اندیشی برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور مسئولین شهرستان در مجتمع غدیر اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست هم‌اندیشی برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دبیر و اعضاء دبیرخانه تئاتر ملی مرصاد و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سعید نوروزی دبیر برگزاری جشنواره ضمن تشریح جزئیات برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: این جشنواره قطعاً امسال پر رنگتر از سال قبل برگزار خواهد شد و اتفاقات تازه تری رخ خواهد داد.

 

وی ضمن قدردانی از حمایت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: انتظار داریم امسال هم مسئولین جهت هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره ما را همراهی کنند چرا که مرصاد نقطه طلایی جنگ تحمیلی و نقطه استراتژیک جمهوری اسلامی است.

 

 

فرماندار اسلام آبادغرب هم در این خصوص بیان داشت: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند، ما میتوانیم به وسیله هنر با دشمن مبارزه کنیم ، در همین جشنواره ملی تئاتر مرصاد حقایق برای مردم بازنگری می‌شود و مردم بار دیگر خواهند دید دشمنان ما چه کسانی بودند و هستند .

 

 

حمید رضا کرمی در این جلسه اظهار کرد:  ما باید داشته هایمان را حفظ کنیم و آن ها را فراموش نکنیم ، در استان یک جشنواره به صورت ملی برگزار خواهد شد آن هم جشنواره تئاتر مرصاد است که همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به نحو احسن این جشنواره را برگزار کنیم.

 

 

سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این جلسه، برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد را بسیار مهم و ارزشمند دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران شهرستان با تمام توان خود پای کار خواهد بود و برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

در ادامه مهدی بساطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: اسلام آبادغرب امسال میزبان برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد است، یکی از دغدغه های مهم و پر اهمیت هنرمندان برگزاری تئاتر مرصاد است، که تمام سعی ما هم بر این است که این جشنواره پررونق‌تر برگزار شودرو تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به‌کار خواهیم گرفت.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها